zondag 7 september 2014

De Lena uit Mijn Tas

Na het ieniemienie scheefkopkonijntje uit het vorige bericht
wou ik weer iets groters maken.
Het boek Mijn tas van Elisanna en Fynn  werd al vaak doorbladerd,
en daar bleef het dan bij.
Tot nu !
Ziehier de Lena :
een hele grote tas die nog vaak gebruikt gaat worden !

Er kan gemakkelijk een koppel ringmappen in + een brooddoos+ een gezelschapsspel,
en dan is er nog plaats over !
Zalig, nu kan ik naar school met één tas in de plaats van 3 plastieken zakskes.

21 opmerkingen:

  1. Dat wordt stoefen in de school, mooie tas !
    Geniet nog van je zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Dat is in stijl naar school gaan,he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! En inderdaad een tikkeltje handiger om mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie tas! Ze gaan je zien komen in school.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een geweldige tas waarin alle spullen mooi een eigen plek kunnen krijgen. Mooi gemaakt. Jouw begin is wel herkenbaar. Te gekke boeken vaak bekijken en er iets uit willen maken, maar het komt er steeds niet van. Goed dat je nu echt een tas hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaja, ik ken dat al veel in dat boek gekeken ook . Maar binnenkort ga ik er ook eens aan beginnen. Maar dan even de start van het schooljaar verwerken, want ik ben kei moe!!! En je tas is echt geweldig mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh, die tas is echt super ! Het boek staat mij hier ook al een hele tijd te verleiden met al die mooie tassen. En zeggen dat ik er niet rap genoeg om kon gaan toen het uitkwam. Zucht, het begint nu toch wel echt te kriebelen om mij er eindelijk eens aan te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal zoals ik altijd naar school ga.
    De studenten noemen me "die met haar strandtassen".

    Ik vind het stofje waanzinnig mooi. Bij Ikea hebben ze soms echt van die leukerds. Deze doet me aan desigual denken.

    Allez, en nu nog een ringmap met hetzelfde stofje bekleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe tas! Daar moet ik me dringend ook eens aan zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!
    Ik ga het boek bij de bibliotheek reserveren, om in te kijken.
    Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoon stofke !!!
    En een ideale maat van tas...
    Verdoeme verdoeme toch, ik moet dríngend eens naailes gaan volgen...
    Ik vrees wel dat ik dan binnen de kortste tijd met een huis, uitpuilend van tassen en pochekes ga zitten. Geef toe, dat kan een mens (lees : vrouw) toch nooit genoeg hebben, tassen en pochekes...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel handige tas, mooi gemaakt, gaaf stofje! Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie tas. Leuk dat je al je spulletjes erin kwijt kan. Veeeeeeel beter dan al die plastiek zakjes. Veel plezier ermee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi zeg! Let maar op, of binnenkort kunt ge voor al uw collega's zo'n knappe tas maken!

    BeantwoordenVerwijderen