dinsdag 30 september 2014

Babyslofjes ° babybooties

Aangezien ik nog steeds brei aan de tweede sok kan ik geen nieuw maaksel tonen.
Dan toon ik toch zeker een oud maaksel !
een oud maaksel van de hand van mijn grootmoeder.

 I am still knitting the second sock, so I can not show you something newly made.
In stead I'll show you something that was made longer ago by my grandmother.

Baby slofjes voor kindjes van 6 tot 12 maand ongeveer.
Baby booties voor 6 to 12 months old little ones.


In baby soft acryl.
Eén of meerdere paartjes ruilen iemand ?
Ik kan restlapjes katoen (10x10 cm )gebruiken. 
Er is ook nog een paar witte dat niet op de foto staat,
het paar rechtsboven is ecru.

Carla.Killens(apenstaartje)gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Goh zoiets heb ik ooit in het 6de studiejaar moeten breien. Die van mij vielen zo groot uit... nen plechtige Kommuniekant kon er nog in! Maar schattig zijn die wel!
    Ik ga niet ruilen... nog geen kleinkindjes op komst! :-)
    Maar stofjes mag je altijd hebben van mij hoor... speciale voorkeur???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook nie ruilen.
    Tenzij dat daar een maatje 37 tussen zit ? :-)
    Uw oma kon ook wel een stukske breien, amai ! Dat verklaart veel ! (En al zeker het sokkenbreientalent !)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo schattig. Mooi gedaan van je grootmoeder.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen