zondag 28 september 2014

Appelkruimeltaart ° Apple crumble

Koken kan ik niet, maar bakken gaat gelukkig beter !
I am a lousy cook, but I can bake !


Binnen de tien minuten was de taart op !
It was compeltely eaten within 10 minutes !
Tienerzonen eten voor tien.... (als ze het lusten toch)
Teenage sons eat as much as ten... (if they like the food that is)
De dochter at ook een stuk, terwijl ze geen taart lust, deze dus wel !
The daughter had a slice as well, and she doesn't like pie !

Met dank aan de gulle schenker van de onbespoten bakappels en met dank aan dokter O.,
de dokter die denkt aan klunzige huisvrouwen ;-)
A big thank you to the person who gave me the apples straight from the tree,
and to doctor O, the man who brings solutions and relieve to clumsy housewives ;-)

13 opmerkingen:

  1. Ik keek naar de foto's
    Kreeg het "Homer Simpson ziet een donut"-syndroom (kwijl everywhere !)
    En toen kwam de grote ontnuchtering.
    De taart was al op.
    Ik zwéér het u, die "vlaai" zag er zó lekker uit, dat ik bekwaam was om in mijne auto te springen en tot bij u te komen voor een stukske !!!

    Enfin, mijn dieet dankt uw tienerzonen dus, om alles zo snel op te eten ;-)
    Anders was al mijn sport van vandaag weer voor niks geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Njammie... Hoe zou dat nu komen dat ik ineens heel veel goesting krijg in ne koek (bij gebrek aan beter!)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, die taart moet lekker geweest zijn, in een mum van tijd op!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super zeg ! Dat kan wat binnen spelen he, tienerzonen om nog maar te zwijgen van de grote muis ! Zou hier ook in een mum van tijd naar binnen gewerkt worden. Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat ziet er wel hééél lekker uit! En is dat een Dokter O-baksel, dan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was ook écht lekker, Dr. Oetker bereiding voor Apple Crumble, een aanrader !

      Verwijderen