donderdag 14 augustus 2014

Toiletzak ° Toiletry bag

Binnenkort nog een cadeautje nodig voor iemand met eeuwig droge handen.
De handcreme op de foto is zonder te overdrijven de allerbeste handcreme ooit !
Maar om het af te geven in stijl maakte ik er toch maar een toiletzakje bij.
(en dat gaat de ontvangster zeker niet erg vinden !)
De binnenzijde was een overhemd in een vorig leven.
Ik gebruikte de engelse naad van een mouw als 'valse' paspel, coolen truc hé ?

Volgens de tutorial van Eva Maria



I need a gift for a girl with very dry hands.
The handlotion on the picture is the best ever !
To hand it over in style I made a toiletry bag to go with it.
The lining used to be a shirt,
 I used the english seam of a sleeve as 'fake' piping, it turned out pretty cool didn't it ?

12 opmerkingen:

  1. Amai, over luxecadeauverpakking gesproken....
    Als ik dat zou krijgen, zou ik blijer met het taske zijn dan met de handcrème ! Maja, ik heb wel nie echt droog vel, dus mijn oordeel is misschien licht vertekend ;-)))
    En de hopeloze niet-naaister is dus wel efkes moeten gaan googelen wat in godsnaam een engelse naad is... (Ik weet het, 't is erg met mij gesteld hé... Ik ga toch eens moeten bijles volgen, zodat ik nie telkens als een domme gans overkom als het over naaien gaat...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig zakje met leuke details. Zeker cool.
    Geniet van het weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een knap tasje en die paspel is tof bedacht. goede recyclage tip. Hoeheb je die mooie sierknoop gedaan? het toilettasje had ik ook al eens gemaakt voor Pol zijn kamp. De ontvangster gaat er heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve, gezellige tas.

    Ik heb ook de Parijs-stof, maar bij mij is de achtergrond meer azuurblauw. Deze lavendelblauwe vind ik eigenlijk leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke combinaties! Daar zal iemand heel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whow knap! Ik heb droge voeten ;-) Telt dat ook?
    Superschoon dat Parijsstofke!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat telt !
      Zelf smeer ik het aan mijn ene 'schuurpapieren' elleboog, en het is het enige dat helpt !

      Verwijderen
  7. Dat is een heel mooi cadeau! Wat leuk trouwens dat je aan mijn give away mee doet! Ik ga jouw blog ook volgen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, een wreed schoontje, met Eiffeltorentjes ! Daar moet ik ook eens naar zoeken.
    Heel coolen tip met die Engelse-naad-paspel ! En zo leuk met de knoop met de knoopjes ! Maakt het helemaal af !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe versie! Ondanks de Eiffeltorens doet het me heel Engels aan, beetje Laura Ashley. Schoon! Merci voor de link :-)

    BeantwoordenVerwijderen