maandag 18 augustus 2014

Tas voor Marte ° Bag for Marte

Haar eerste sjakosj heeft haar beste tijd gehad.
Tijd voor een nieuw en groter exemplaar dus.
°
Her first handbag has seen better days.
Time for a new and bigger one.

 Kom eens kijken Popske, je nieuwe tas is klaar.
Come and have a look Popske, your new bag is finished.
Draai ze nu eens om ...
Turn it around...
 Poezen !
Cats !
Nu nog zo een portemonneke erbij
Still have to find this kind of change-purse


Ziedis dat snuitje op de eertse foto,
Marteke is content zenne!!!
°
Look at here face on the first picture,
she is over the moon with joy !!!

12 opmerkingen:

  1. Een meisje kan niet zonder een sjakosj ;-)
    Schoon gemaakt !! Marteke heeft wel sjans hé, een mama die sjakosjen kan maken... Da's gewoon pure luxe !
    Voor dat portemonneeke, hebt ge bij u ergens ne Accessorize in de buurt ? Daar hebben ze altijd een massa van die plezante portemonneekes, daar zou ge zo eentje wel kunnen vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai meiske, gij zit ook niet stil! Knap gemaakt! En een geweldig stofke ook nog! En die blije Martheke! Wat lijkt die toch op haar mama! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooi exemplaar heb je daar gemaakt! Al weer zo origineel! Ik zou daar ook zo'n snoeteke van trekken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gedaan, zo met twee stofjes. Ik kan het geloven dat ze daar content mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas, past bij haar kledij. Een blij meisje !
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi.
    Foei, ik heb de laatste tijd heel wat gemist van jou berichten. Sorry. Je bent druk bezig geweest zie ik.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof gemaakt voor je jonge dochter,een meisje kan niet zonder tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik zo'n schoon sjakos kreeg, zou ik ook meteen zo'n snuitje trekken, sterker: ik kan NOG meer happy-ere gezichten zetten dan je dochter, helpt dat?
    Vooral de kant met de poezen is subliem waar komt de stof vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, smelt smelt, dat stofje is geweldig ! Echt iets voor zo'n meisje ! Ik kan geloven dat ze in de wolken is met die fantastische tas ! Wat een leuke meid, ze lijkt inderdaad op jou !

    BeantwoordenVerwijderen