dinsdag 26 augustus 2014

Nieuwe woordjes en een give-away

De grote vakantie loopt ten einde,
de manufactuur is klaar om weer op volle mankracht te draaien !
 Er werden woordjes gezocht.
 Er werden woordjes geknipt.
 Er werd al een bestelling klaargemaakt.
 En nu ik toch bezig was.... de omhaakte knoopjes werden ook oorbelletjes !
(voor eigen gebruik, die gaan schoon zijn bij mijn jeans en rode longsleeve!)
En nu komt de kat op de koord :
Zo'n 'heropening' na een vakantieperiode,
dat vraagt om een give-away-ke n'est-ce pas ?

Laat voor 7 september weten welke woordjes je tof zou vinden in je oorbellen.
Ook "onuitvoerbare" voorstellen wegens veel te lang of zo zijn welkom !
Als je wint maak ik je een paar oorbelletjes (die wel uitvoerbaar zijn natuurlijk!).
Je moet dus niet noodzakelijk woordjes doorgeven die je in't echt zou willen winnen hé, 
als je bijvoorbeeld nen drieling hebt die in de potjestrainingfase zit , dan zouden de woordjes kaka en pipi toepasselijk zijn, en misschien ook smeerboel en wanhoop; maar die woorden wilt ge daarom nog niet aan uw oren hangen hé ....

Om te kunnen winnen zijn er maar twee voorwaarden :
1. volger zijn of worden (liefst via het 'oude' systeem maar bloglovin kan ook)
2. meedoen voor 7 september 2014.

Succes !


24 opmerkingen:

  1. Wat een gave give-away! Zo'n leuke oorbellen! Zelf denk ik aan de woordjes "liefde" en "kracht". Liefde spreekt voor zich en kracht doordat ik een postnatale depressie heb overwonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat een tof idee die knoopjes omhaken! Knap hoor!
    Leuke give away... ik ga nog eens nadenken... als ik zou winnen zijn ze niet voor mij...ik heb geen gaatjes in mijn oren of heb je ook knijpers?? Ik ga nog even heel erg diep nadenken! 'k Heb nog een weekje hé... enne welkom terug in Mechelenland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kriske, toch niet weggeven zo'n schoon dingen, je kan ze ook gewoon met ringetjes laten maken(vraag maar aan Carla, ze heeft ze voor mij al gefabriceerd) en die dan aan een stoffenreepgehaakte armband hangen :)

      Verwijderen
    2. Moh goe gij! Wa een goei gedacht! Ik begin NU na te denken over de woordjes!

      Verwijderen
  3. Ooo wat een leuke give away. Volger ben ik al via het oude systeem ;-). Wat dacht je van creatieve en meid of poppen en blog ha, ha mijn fantasie gaat op de loop....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och dat poezeke is geweldig !!! Hij heeft zelfs een moustache ;-)))
    Ikke heb al schoon oorbellekes van u, dus dat zou nie eerlijk zijn om mee te doen (en ik kan toch maar 1 paar per keer aandoen .. Enfin, anderhalf paar, moest ik dat oud gateke terug opensteken... Maar daar ben ik wa oud voor geworden hihi)
    Maar tips voor diegene die nog geen oorbellekes hebben : ik zou zeker gaan voor "vreemd schepsel" of "prettig gestoord" :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik doe mee! Ik ben fan van jouw oorbellen :-) . Mijn twee woorden waar ik nu aan denk zijn zomer & herfst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie giveaway! Aan iedereen die dit leest: de oorbellen van Carla zijn TOP! Word volger.
    Ik durf zelf niet meer mee te doen omdat ik er al heb gekregen, maar ik ga wel reclame maken bij mij om bij jou volger te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is super dat je "uil " gevonden hebt. Kan al niet wachten tot ze hier zijn. Ons Linde zit in de properheidsfase maar ik ga niet pipi-kaka zetten als woordjes. :-) Ik dacht eerder aan druilerige -regen (met dit weer) en hopende op zoete - zon maar zalige - herfst vind ook leuk, want de kleuren van de herfst vind ik de mooiste van alle seizoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai hoe tof.Zelf draag ik niet zo vaak oorbellen.
    Ik zou wel graag eens een workshop volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke oorbellen. Doe mij maar lieve en wolf. Want die rol speel ik de laatste weken dagelijks met mijn zoontje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel grappig : de kat op de koord. Toffe give away, ik ga voor de woordjes "strand" en "boot".

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zalig! Ik wil dan graag goesting en regenboog!
    2 dingen die fijn zijn :)
    succes nog en veel plezier met het maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het gehaakte poezeke met haar belleke is superschattig ! Ik heb ook geen gaatjes (meer) in mijn oren, maar ik ben wel gewonnen voor het idee van Brigitte.
    Manda en rien is waarschijnlijk niet zo makkelijk te vinden maar het mag ook panter en pruts zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke give-away !!
    Ik zou me wel zien rondlopen met de namen van mijn dochters (Lien en Kaat) aan mijn oren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er al een paar inde collectie maar omdat ik die super leuk vind doe ik lekker mee!
    Mijn stoer zoon van 4 zou er graag hebben met "Spidermen" en "cool he mama" op en mijn dochter van 2 met "waarom" en "nee".
    Iets met 128 zou ook wel leuk zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zeg ,die bellen . Ik ga voor het woordje , kleurrijk , omdat dat woord op mij van toepassing is .Maar ik vertrouw geheel op jouw creativiteit om er iets moois van te maken hoor .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn om weer woordjes in jouw bakje te zien. Je maakt er zo persoonlijke oorbellen van. Superleuk. Maak je er ook bedeltjes van voor aan een armbandje? Voor allergische meisjes zou dat een uitkomst zijn.
    Wat een snoezige poesje. Met stoere snorharen.
    Jouw Give Away is echt tof. Ik zet zo een linkje op mijn blog. Zelf waag ik ook een kansje. Ik denk dan aan de woordjes: liefs en lach.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De knoopjes zijn super leuk! En dat katje is ook een schatje!
    Ik dacht zelf gelijk aan de woordjes love en faith. Love omdat liefde voor elkaar zo belangrijk is en faith omdat geloof erg belangrijk voor me is!
    Maar ik weet niet of je engelse boeken hebt en ik heb trouwens ook helemaal geen gaatjes ;-)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb 2 woordjes...
    hoopje / lief...
    Telt voor de echtgenoot, het kroost, de kat en de honden... een heel "hoopje lief"!
    Maar nog steeds geen gaatjes in de oren...:-(

    Groetjes
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben al de gelukkige eigenaar van prachtbellen van jou dus laat ze voor iemand anders. Kvind je kat op de koord een echt snoesje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik waag ook mijn kans: met combinaties zoals 'oor' en 'bel' of 'waarom' en 'daarom' of iets anders onnozels...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. en ik kreeg heerlijke post!!! Je kunstwerkjes krijgen veel aandacht van mijn omgeving. Binnenkort plaats ik een logje! Mercieeeee

    BeantwoordenVerwijderen