vrijdag 15 augustus 2014

Mejuffer Madeleintje ° Miss Madeleintje

Trouwe lezers maakten al kennis met Milla, Morris, Matilleke en Marek.
Knuffeldiertjes van het Simplicity 1549 patroon.
Dat patroon bevat 5 diertjes.
 Brigitte schreef een heerlijke post over the Big Five,
Hoog tijd dus dat ik de Stuffed Five vervolledigde !

Ziehier Mejuffer Madeleintje.


True readers already made acquaintance with  Milla, Morris, Matilleke en Marek.
Stuffed animals from the Simplicity 1549 pattern.
That pattern contains 5 animals.
Brigitte wrote a wonderful post concerning the Big Five.
Time for me to complete the Stuffed Five !

Here she is : Miss Madeleintje

Haar naam zorgde voor enige verwarring gecombineerd met lichte teleurstelling bij Meneer CarlaK.
Toen ik zei dat Madeleintje klaar was dacht hij dat ik madeleintjes had gebakken....

Her name led to some confusion combined with a little bit off a disappointment for Mister CarlaK.
When I said ' Madeleintje is done', he thought I baked madeleintjes (cookies)...


14 opmerkingen:

  1. Mannen hé :-)))))... de liefde van de man gaat toch echt wel door de maag ;-)
    Mejuffer Madeleintje, ge ziet er schattig uit ! Och, dat moet zo mooi zijn, uw vijf woodlands vriendjes op een rijtje ! Ik heb ze nog eens allemaal bekeken, awel, ik kan nie zeggen welke het schattigst is. Ik zou niet weten welke te kiezen (moest ik de keuze krijgen hihi) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De familie is compleet! schoon! Vandaag kreeg mijn mama jou oortjes voor woordjes kado voor moederkesdag (liefste - oma). Ze was in de wolken! groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Madeleinekes lusten ze hier ook wel, die zouden dus net hetzelfde denken.
    Jouw Miss Madeleintje is zo'n dotje ! Superlief !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh weer zo'n schatje! En ocharme mijnheertje Carla K.... Misschien moet je hem toch maar eens verwennen met koekemadeleintjes... ik begrijp hem volledig! En 't receptje mag je dan ook doorgeven... heel misschien ga ik dat wel kunnen?????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een schoon Madeleintje is dat ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Je knuffels zijn zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knap! Ik vrees dat het iets typisch mannelijk is om als eerste aan eten te denken haha. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha! Wat een mooi Madeleintje.

    En vandaag heeft Brigitte een post over the Little Five geschreven.
    Dat zijn er vijf voor jou om in elkaar te knutselen.
    Er zitten er een paar schone tussen, zoals bijvoorbeeld de mierenleeuw. 't Is de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen