donderdag 3 juli 2014

De volgende dag ° The day after

Gisteren was het feest !
Blindblogdate feest.
Kippenfeest mét mega veel gekakel.
Met superlekker eten (die hapjes ! de ultralekkere en hoogst speciale vaste gaspacho ! die zalm en boontjes pasta om duimen en vingers bij af te likken, dat vleesbrood met de verstopte verassing in het midden , dat overheerlijke dessertje dat 'licht' was en waarvan ik dan maar ongegeneerd twee bordjes  heb genomen....)
Feest met pakskes !
Maar vooral (tromgeroffel) feest met hele fijne mensen !
O O O
Het was Zalig !!!
Deze kip zonder kop had haar fototoestel niet bij.
Maar gelukkig kan ik wel foto's maken van alle mooie dingen die ik kreeg...
Kijk maar mee :
 Wat hangt er daar te kakelen?
 Wat siert er daar de muur ?
 Wat vult er daar de spleet in het houtwerk aan het raam ?
 Wat verbergt er daar de rommel in mijn frigoboxkast?
 Wat ligt er daar prachtig te wezen op mijn bureau?
 Met achterkant en al ?
 Wat zit er daar onder de kaarsjes in precies de juiste kleuren ?
 Wat staat er daar parmantig te zijn op het kleine terras ?
 Wat ligt er daar knuffelig te wezen in de leeszetel ?
 Wat staat er daar te pronken op mijn tafel -met -patina-van -het -leven -zoals-het-is ?
 Wat ligt er te wachten op de strijk om mee de kast in te gaan?
Wat een brede lach staat er ineens onder mijne neus ?
Die heb ik gisteren ook gekregen, en die gaat daar nog lang blijven staan !

Dank jullie wel kippetjes,
het is goed vertoeven onder jullie vleugels !

x voor Brigitte
x voor Kris
x voor An 
x voor Ingrid

14 opmerkingen:

  1. Dat moet daar geweldig geweest zijn! Leuke cadeautjes heb je mee gekregen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Carlaatje,

    Niet te geloven, eh? zoveel cadeautjes... Het valt nog eens op nu je ze zo mooi presenteert allemaal. Je hebt ze allemaal al in gebruik, zeg. Good going, girl!

    Allez, ik begin honger te krijgen, ik ga een notenboterhammetje eten met de overschot van het vleesbrood met verrassing binnenin. Mmmm lekker. (de Carla MAS PERE doe ik er met alle plezier bij.... iemand moet zich toch opofferen voor de restjes, eh?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar komt haast geen einde aan de cadeautjes. Fantastisch!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad zaaaalig en leuk om elkaar te ontmoeten ! Ben hier nog aan 't nagenieten vandaag en ook alles al mooi een plaatsje gegeven. Bedankt medekippetje !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kippenfeest! Het ziet er ongelooflijk plezant uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hééééééél fijn! Heb het bij de andere dames ook al gelezen. Ik heb mee een smile op mijn gezicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was overgeweldigst... je hebt je pakjes al allemaal een mooi plaatske gegeven!
    Merciekes voor je geweldig aanstekelijke vrolijkheid! Ik ben zo blij jullie allemaal te hebben leren kennen! In 't "echtig" dan!
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie morgen Carlaatje !
    Het was echt fijn hé... Zelfs nu ben ik nog na aan't genieten...
    Kriske heeft overschot van gelijk, uw vrolijkheid is zó aanstekelijk, met uwe laatste foto te zien, krijg ik dezelfde lach op mijn gezicht !!
    Ik ben echt blij u te kennen - dit vraagt zonder twijfel een vervolg :-) ...
    En ps, de ezel in mijne agenda is ne brave, ik heb hem nog niet horen balken ;-)))
    Dikke, dikke kus !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk allemaal kipjes bij elkaar en het ziet er top uit al die mooie presentjes, lekker nagenieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was daar een gezellige dag volgens mij!Je kan nog dagen nagenieten en wij mogen mee kijken naar al dat moois dat je gekregen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. kris heeft er veel over verteld!! wij moeten elkaar toch ook ne keer in't echt tegenkomen zenne!

    BeantwoordenVerwijderen