dinsdag 17 juni 2014

Marek

Dat simplicity 1549 patroon bleef maar lonken,
er stonden nog twee diertjes op die ik nog niet gemaakt had.
Toen kreeg ik een oud overhemd van mijn schoonbroer
(eens de mensen weten dat je stofkes kunt gebruiken,
 komt er zoal eens iets binnengewaaid)
en daarin zag ik de geknipte combinatie met een oud 
bloesjesstofje van mezelf !
Et voila, de Marek is er !


Nu zijn ze al met vier !

Voetnoot voor Zander, Jannes en Marte :
lieve gruttekes,
zaagt zo hard als ge wilt,
deze zijn van mama !

12 opmerkingen:

  1. Ach, dit is ook weer zo'n dotje! Knuffel ze maar zoveel je maar wilt en laat je kids maar zagen hoor! Mamma's hebben ook knuffels nodig en veel ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig stel zo met zijn viertjes!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om ter schoonst!, Zou niet kunnen kiezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig... moest je je bedenken... het zijn er net vier! (HA!)
    Allé... ik weet niet... ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die Marek, smelt smelt ! Geweldig met die stoffencombinatie !
    Een prachtig kwartet heb je daar bijeen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke vent, die Marek!
    Klinkt Oost-Europees. Ik zal zijn naam voortaan met een Russische tongval uitspreken.

    Nu ik zo kijk naar de andere drie namen, komen me die ook verdacht van 'ginder' over.
    Heb je sympathieën aldaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) ik heb wereld wijd sympathieën !
      Milla was er eerst, als het konijntje af was kwam die naam in me op.
      daarna kwam Mattilleke, die naam werd daar Marte gekozen.
      Als de uil gemaakt was, vonden de kinderen dat zijn naam ook met een M moest beginnen, en dan vond ik het ineens nen echte Morris, zo'n beetje stoer maar toch met zijdezachte wimpers... En de Marek, is vernoemd naar een kinderarts; dat verhaal houden jullie nog tegoed....

      Verwijderen
    2. Marek, de kinderarts, dat klinkt als de start van een veelbelovend verhaal.

      Bij Morris kan ik alleen maar denken aan de film " I love you Phillip Morris" , en de Morris die erin zit, is allesbehalve stoer- want voor de mannen- , hij heeft wel zijdezachte wimpers, want hij wordt gespeeld door mijn lievelingsacteur, Ewan McGregor.

      Verwijderen
  7. Wat een luxe is dat toch als ge met een naaimachine overweg kunt... (Ik dus niét, dat ding en ik hebben een haat/liefde verhouding, waarin de haat serieus overheerst...)
    Het vosje is oh-zo-schattig... Marek met zijn schoon geruit hemdje aan... Ik ben op slag verloren !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marek wordt mijn favoriet! Superleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh alle 4 keitof!! Hahah, ja hier komt ook vanalles toe 'dat Trui nog wel kan gebruiken' :-)

    BeantwoordenVerwijderen