donderdag 26 juni 2014

Lego moet je in huis hebben ° Lego does the tric

Meneer CarlaK is het kleine dakterras aan het vernieuwen.
Hij had tussenstukjes nodig om de afstand tussen de planken gelijk te maken.
Gelukkig hebben wij hier veel Lego !
°
Mister CarlaK is renovating the small roofterrace.
He needed spacers inbetween the wooden planks.
Lego to the rescue !


Wazig zicht op de stad door de oranje lampionnekesplant van mijn vader.
 °
Blurry view on the city through the orange lantern plant I got from my dad.


Tot besluit een plagerijtje voor 4 specifieke lezers :
°
At last a little teaser for 4 specific readers :


 Nog 6 keer slapen :-)
°
6 more days of patience :-)


15 opmerkingen:

  1. Handige en slimme Harry die meneer Carla K !
    De lantaarnplant is mooi... oranje is sowieso mooi... Koesteren die plant! Elk bloempje is er eentje van je papa voor jou.
    Zeg ga je binnenkort op visite? Ik zie pakjes? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nog 6 keer slapen en dan 'kom ik eens buiten' hahaha !!!!
      Joepiejeej !
      (Het is nog spannender dan wachten op de zonen hun rapport (dat van Marteke hebben we al))

      Verwijderen
  2. Mwah ! Dat is geen teaserke ! Dat is al helemaal ingepakt ! Zo kunnen onze "little grey cells" niet werken ! ;-)
    Schoon lampionnekesplant, daar ben ik altijd al fan van geweest... ik kan dat weer niet zetten hier in de hof, niet konijn-bestand... zucht...
    En lego, ach, lego... het mooiste speelgoed wat er is ! Toen ik een paar jaar geleden gevraagd werd door mijn mama om éindelijk eens de ouderlijke zolder uit te mesten, heb ik quasi alle speelgoed weggedaan, op wat prulletjes van heel vroeger na, maar mijne lego ? Neeje, die is heilig... Die gaat nooit weg ! (Valt ook op, is één van de weinige dingen die men bijna nooit in de kringloop tegenkomt !)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En toch wordt er ergens op mijn blog iets bijna verklapt....
      Ons gruttekes zijn alledrie zot van Lego... ze hebben er héél veel, ook de oude van mij en van meneer CarlaK, en de zeldzame keren dat er in de kringloop is, verdwijnt die steevast in mijn winkelmandje. Meneer CarlaKs motto is "Lego kunt ge niet genoeg hebben", en dat is nu eens een zienswijze waar Zander, Jannes en Marte zich helemaal in kunnen vinden se !

      Verwijderen
    2. Met een.... komt het in de sjakosh??? :)))

      Verwijderen
    3. Ik meen me een "zachte broche" te herinneren maar heb even geen tijd om het te verifiëren. Naah? (zegt het Duits lief van mijn dochter in deze situatie "vragend" en op een heel charmante manier...)

      Verwijderen
  3. I love lego too, since i was a little girl. Good solution!! Beautiful pics. Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarvoor lego toch allemaal niet goed is. :-)
    Creatief opgelost!
    Je plantje is mooi, eentje om te koesteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Papa's plantje. Hoe lief. Mooi plantje ook.
    Telkens wanneer ik hier de zon zie ondergaan denk ik aan de mijne, hij had altijd commentaar op de manier/kleur van ondergaan en het weer dat daaruit voor de volgende dag zou volgen. Gisteren nog hoorde ik zijn stem in mijn hoofd "de zon gaat vuil onder", maar ik ben vergeten wat daarvan daarna het gevolg is. Ik zou het hem graag nog eens een keer vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lampionnetje en prachtig vloertje, handig hoor die Lego en die man van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen