zondag 1 juni 2014

Hopla...

...nu zijn ze al met drie !
Morris kwam vandaag uit z'n ei gekropen !

Morris, Matilleke en Milla
Woodland vriendekes eersteklas.

Meneer Morris heeft vilten ogen en wimpers,
een katoenen snavel uit de restjesbak
en een flannellen lijveke en vlerkskes.
Dat flannelleke is pakweg 35 jaar oud, en heeft al serieus dienst gedaan.
Het was oorspronkelijk een dekbedovertrek van toen meneer CarlaK
nog een echt klein snotneuzeke was.
Toen Zander geboren was, werden de nog mooie stukken eruit geknipt
en werd het een ledikantendekbedovertrekje.
Nog wat vlekken en sleet later kon er nog een kussensloop uit.
En uiteindelijk kan het (hopelijk) nog jaren mee als uilskuiken !
 
Zo stofkes met al een verhaal, ik heb dat toch echt graag.
Alhoewel nieuwe stofkes toch ook serieus kunnen lonken...
;-)
 
Patroon 1549 van Simplicity.


12 opmerkingen:

  1. Morris is een keischattig uilskuiken ! Leuk dat je 't nog uit snotneusjes flannelleke kon toveren !
    Prachtig trio zijn ze daar al samen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leuke uil! Je bent lekker op dreef! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig, zo met zijn drietjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker stel zo samen! Echt heel leuk! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief!!!!!!! Verliefd. En mooi idee, van de stofkes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha: een uilskuiken. nooit erover nagedacht waar de term vandaan komt.

    Morris, hoor ik graag, hij past goed bij de twee andere m'namen

    Fijne zondag,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn echt tof ! Waar haalt gij die tijd toch......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe bende! Ik heb hier zo'n rode zachte badstof ik de kast liggen. Daar heeft mijn bomma ooit een kamerjas van gemaakt voor mijn moeder toen ze zwanger was van mij. Er is nog een grote lap over en ik denk dat het nog goed van pas kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super trio. Ik maak de centjes van de oorbellen deze week over hoor. Komt in orde

    BeantwoordenVerwijderen