vrijdag 27 juni 2014

Grote vakantie ! ° Summer holidays !

Ik ga veel virtueel afwezig zijn, want het is grote vakantie !
Ik ga veel lachen en zot doen en genieten, zoals ik al deed op een fijn feest met een fotokotje,
zie bewijs hieronder.
° 
I will be virtually absent during summer holidays.
I will be very bizzy with being silly and having fun, the way I already did on a very good party where they had a photo-boot,
as you can see on the picture below.


Fijne zomer lieverds !
Enjoy the summer darlings !

23 opmerkingen:

  1. Een hele fijne vakantie!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé tof, een mobiel fotokotje ??? Daar heb ik nog nooit van gehoord !
    Wordt zoiets dan verhuurd ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het wel, het was op een trouwfeest in retrostijl met een Photomatique (het kotje dus) en allemaal zotte props, keiplezant eigenlijk !

      Verwijderen
    2. Toch niet op 21 juni in 't Stuk in Leuven?

      Verwijderen
    3. P is mijn neef, ik was daar ook!
      Ben jij dan die grapjas (als ik op de foto's afga) die mijn fiets 's nachts 500 m verder had gezet? ;-)

      Verwijderen
  3. De rechtse lijkt verdacht veel op de wookie van Star Wars.
    Wie van de twee ben jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je nog veel plezier, geniet van de vakantie.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie! En alvast leuke dingen om naar uit te kijken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jepjep, hele fijne vooruitzichten !

      Verwijderen
    2. Nu ik je heb leren kennen kan ik me dat "zot doen" helemaal voorstellen!!! ;)

      Verwijderen
  6. Hahahaha gekkerd !! Fijne vakantie, geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb een hele fijne vakantie!
    Ik duim voor het project (je weet wel). Laat maar weten hoe het vordert, dan vul ik doos met cadeautjes op en verstuur ik die op het einde van de zomer (of vroeger als je wil). En dank voor het stofje dat precies is zoals ik het heel graag heb!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf mijn best doen !
      Het stofje riep jouw naam :-)

      Verwijderen
  8. Fijnnnnne vakantie! Veel plezierrrrr en mooi weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie en veel plezier met elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien heb je de vakantie al goed ingezet ! Inderdaad, tijd voor de leuke dingen des levens ! Genieten maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof tof tof! Blijf zo veel plezier maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha... inderdaad al heel goed begonnen! Geniet ervan fijne madam! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele fijne vakantie voor jou.Zo te zien ben je al goed begonnen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen