zaterdag 28 juni 2014

Brochkes ° Little brooches

Een vriendin vroeg me om enkele brochkes te maken, die fijn genoeg zijn om geen gaten in kledij achter te laten; maar toch groot genoeg om een knopenloos golfke toe te houden op killere momenten.
Ik maakte er twee gisterenavond, echt veel werk is er niet aan ;-)
°
A friend asked me if I could make her some brooches to close a cardi on those chilly days or summer evenings; but with a rather fine pin so her clothes won't be damaged.
I made her two yesterday evening, it was a quick litlle project ;-)

 De zachte brochskes zijn ook allemaal klaar, uitgezonderd eentje, daar wil Marte aan werken.
Welke vind je het mooiste ?
° 
The soft brooches are all done but one, Marte will work on the last one.
Wich one is your favorite ?



5 opmerkingen:

  1. Slim gezien, een brochke wat geen te grote gaatjes maakt...
    Ik ben zelf een fervente broche-madam, en ik kan er bijna mijn klok op gelijk zetten, als ik eens een mooie broche vind op een brocantemarkt, heeft die altijd een versleten speldje achteraan waar een mens zijn kleren vies mee toetakelt...
    En de zachte broches, hm moeilijk kiezen... Als het gaat over tekening alleen, kies ik het tentje, maar om te dragen het beertje (da's iets makkelijker te combineren met kleren ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een die elke dag een broche op heeft! Zot van het blaadje! (ook zacht)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het vilten blaadje vind ik het mooist. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat vilten blaadje prachtig...
    Die met de prentjes zijn ook schattig... ik vind ze alle zes mooi...Is 6 niet 2 te veel??? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan carla....de vilten blaadje vindt ik ook heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen