zondag 15 juni 2014

Allemaal beestjes

Tekenen, knippen en plakken....
Ik heb het nog al gezegd, ik doe dat graag !
Kuisen en koken daarentegen...
Alhoewel de oven toch nog eens gebruikt werd !
Kijk maar :
Allemaal gebakken beestjes !
 Dit baksel rijst niet...
 Het krimpt !
Plakken en knippen en/of snijden.
Nu nog speldjes eraan plakken en mijn t-shirts gaan opgefleurd zijn !
Maar kiezen welke ik eerst ga opspelden gaat niet gemakkelijk zijn.
Den olifant waarschijnlijk.
Hebben jullie een favoriet?
Met een broche komt het in de sjakoche !

19 opmerkingen:

  1. Oooo die vos!!! Love it! Echt de BOM! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal schoontjes,maar her eendje springt er net iets meer uit.Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, mijn favoriet is de vogel, als ik mij niet vergis een zwaluw...wie weet waar hij naartoe vliegt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke vrouw heeft broches nodig !!
    Het zwaluwke is superschattig..
    Maja, het konijn ook...
    En de vos ook...
    Het valt me nu op, ge hebt er 7 gemaakt, voor elke dag van de week eentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 8 met het reeke erbij en wie weet wat nog allemaal....???? ;-)

      Verwijderen
    2. OK nu word ik nóg nieuwsgieriger ;-))))

      Verwijderen
  5. Ha mogen we kiezen??? Ik ga voor de vos... maar ik dacht eerder dat het een Bordercollie was? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nice try, nice try !!!
      My lips are sealed (maar het kost me veel moeite !!!)

      Verwijderen
    2. Kris, als we blijven vissen, krijgen we nog wel iets los hihihi...

      Verwijderen
    3. Nu wordt ik ook heel benieuwd.
      misschien ruilhandel? Ik doe mee...

      Verwijderen
    4. Neeneen Kris, dat is geen Bordercollie. Dat is gewoon een Dachshund wiens poten wat lang zijn uitgevallen (en ook met een wat dikke staart) maar verder is het zeker een Dachshund!

      Verwijderen
    5. Misschien ligt daar de oorsprong van de vos.... een liefdesverhaal tussen een dachshund en een bordercollie ....;
      :-)

      Verwijderen
  6. Dat ga ik in de vakantie toch eens met mijn kinds doen! Eigen speldje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben fan van de eend. Ik heb er ook zin als ik al dat moois bij jou zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt! Het vosje is favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De vos en de eend en de poes en... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De allermooiste is zonder enige twijfel de olifant.
    Maar dat heeft er allicht mee te maken dat ik rood de mooiste kleur vind.

    Hoe krijg je die stipjes in die kleuren? Heb je die met de hand erin gekleurd?
    Indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee hoor, het is veel gemakkelijker ! het is gedessineerd papier dat ik erop plak !

      Verwijderen