dinsdag 27 mei 2014

Woordjes...

... ze komen er nog niet langs mijn oren uit,
dit is veels te plezant om te doen !
Ziehier een nieuwe lading geselecteerde zelfstandige naamwoorden,
en hier en daar zit er zelfs een bijvoeglijk naamwoordje tussen geloof ik !


Mijn eerste paar "prins" en "paard",
dat ik voor mezelf maakte, 
wordt door velen heel tof gevonden.

Het goede nieuws is, dat ik er zo nog kan maken,
want deze twee woordjes zijn oververtegenwoordigd in oude sprookjes !

Enkele combinaties die door mijn gedachten gaan bij het zien van al deze letterpret :

"garen+toverij", 
want zo van nen draad een lap maken of zelfs iets driedimensionaals, dat is toch pure magie !

"hoofd+hart",
want dat is zo onlosmakelijk met elkaar verbonden, zowel in harmonie als in conflict.

"rood+kreeft" 
te dragen op snikhete zomerdagen, als reminder voor het zonnecrème smeren,
of om aan de meneren te leren wat de gevolgen zijn van niet te smeren...

"hulp+tijd"
voor de blokkende medemensen, want ze hebben dat allebei nodig...

Ge leest het , ik amuseer me kostelijk !

Alle info omtrent de woordjes voor oortjes staat onder de knop
'Manufactuur Woordjes voor oortjes, klik hier....'

5 opmerkingen:

  1. Zo'n leuk idee! Heerlijk hoor, spelen met woordjes voor oortjes ;-)...
    Veel plezier verder, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat leuk die lettercombinaties. Je moet er maar opkomen !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wacht vol spanning aan de brievenbus ;)

    BeantwoordenVerwijderen