dinsdag 20 mei 2014

Simpel kan zo schoon zijn !

Ik kocht een Simplicity patroon.
Ik ben verkocht.
Aan dat patroon.
Verkocht en verknocht.
Ik wil nog diertjes maken.
Nog veel !!!
1549.
Da's de nummer van het patroon.
Hier is diertje nummer één:
Milla !
 Milla, met de M van megalief!
 

Het patroon bevat 5 dieren :
een uil,
een vos,
een wasbeer,
een rendier
en een konijn.
Ik ga die allemaal maken, 
het rendier is zelfs al geknipt.
Allemaal uit de restjesbak en de hoop te recykleren textiel.
Jaja, deze diertjes zijn milieubewust !
Er dienen nog wat kindercadeautjes gemaakt te worden,
maar dat worden misschien wel zwemzakskes ofzo...
want ik vrees dat ik vooralsnog geen afscheid ga kunnen nemen van deze cuties....
(zot zijn doet geen zeer , al een chance!)

PS : ge kunt nog meedoen met de give-away !

8 opmerkingen:

  1. 't Is een lieverdje ! Gaaf he, beestjes maken ! Vind ik zelf ook heel plezant. En inderdaad moeilijk om afscheid van te nemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, mieterse Milla.

    (Ik kijk uit naar het rendier)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en erg fijn afgewerkt! Ik ontdekte ook zopas de Simplicity-patronen, maar dan voor kleding.

    BeantwoordenVerwijderen