maandag 19 mei 2014

Ne knipoog van Meneer den Uil

Een haaksel voor een uilenzotske.
Een kadooke om pas eind zomer af te geven.
Ik begon er vroeg aan uit 'schrik' dat dat een zware klus zou zijn.
Niet dus !
Het patroon van Woolytoons 'Jip the owl' is klaar en duidelijk.
En verniet mannekes !
Klik hier, in het karreke steken en downloaden.
Op één weekend was het gevogelte gehaakt en geassembleerd.
Enige nadeel : hij blijft niet staan.
Oplossing : het uilenzotske gaat er een lang satéstokske bijkrijgen.
Ze moet dat in zijn g*t prikken, en dan in ne schone kamerplantpot steken.
Dat gaat keischoon zijn, ik zeg het u !
 In een nest kan hij wel zitten.

 
 De satéstok.
In de pootjes zit ijzerdraad, 
als ik er nog ene haak,
steek ik ook ijzerdraad in de staart;
dan blijft hij waarschijnlijk wel staan.

Correctie in opdracht van de gruttekes :
Prik de satéstok in zijn clo*ca, want vogels hebben geen g*t.
Zjust is zjust hé !

8 opmerkingen:

  1. Schatteg, val in herhaling maar echt Schatteg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met of zonder satestokje, het is een hele toffe uil geworden...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme Jip! Maar het is wel een heel mooie!
    Dij van mij blijft wel staan, leunend op zijn staart, maar mocht ik er nog een maken, gaat er bij mij ook een pijpragertje in de staart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Jip is leuk geworden.
    En die sateprikker is toch een goede oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha ik moet nu aan de show van Kommil foo denken, heb je die gezien toevallig? clo*ca komt daar geregeld in voor :-) Maar Jip is wel een schatje, ondanks haar pijnlijk poepje euh clo*ca'tje

    BeantwoordenVerwijderen