vrijdag 23 mei 2014

Manufactuur woordjes voor oortjes

De bestelde oorhaakjes en glazen cabuchonnekes zijn aangekomen.
Ik verklaar hierbij de manufactuur woordjes voor oortjes geopend !


In optie voor E.




Wil je graag iemand de sterren in de hemel beloven?
Is er iemand die je zo graag mag als honing en koek?
Ken je iemand die dol is op het gras in het bos?
Zou je graag met iemand een droom-nacht beleven ?
Breng de boodschap over met
woordjes voor oortjes !

Keuze te over,
zie je een woordenpaar dat je wil, laat het weten.
Zijn er specifieke woordjes die je zoekt, laat maar weten,
er zijn nog vele bladzijden in het oude sprookjesboek!

De zilverkleurige oorhaakjes (veren en maan) zijn momenteel niet voorradig.
Van de gunmetal-kleurige (hemel en sterren, droom en nacht) zijn er nog enkelen.
De oldbrasskleurige zijn er nog het meest.
(wil je absoluut een bepaalde kleur, kan ik het altijd bestellen,
dan wordt je geduld gewoon wat langer op de proef gesteld)

De oorbellen kosten 4 euro per paar, verzending in België inbegrepen.
Interesse?
Mail me maar : Carla(dot)Killens(apenstaartje)gmail(dot)com

17 opmerkingen:

  1. ze zijn echt leuk!
    en maar 4 euro? echt geen geld...
    (ik maak ze zelf ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Verstuur je ze ook naar nederland ? Of worden de kosten dan erg veel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan komt er per paar een euro bij, de Belgische post is spijtig genoeg duur !

      Verwijderen
  3. leuk ! ben net nog in je dawanda shop geweest, zo leuk ! heb er meteen reclame voor gemaakt op mn facebook pagina die LEUK heet :-) fijn weekeinde Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze heel leuk. Ik krijg bijna spijt dat ik geen gaatjes in mijn oren heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter studeert af in juni aan de middelbare school ... zou misschien wel leuk zijn als kadootje. Nu nog 2 woordjes bedenken die daar leuk zouden bij passen. Enige suggestie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wijze + vrouw, vlieg + uit, zon + zee....
      als ik woordjes omcirkel in het oude boek kom ik waarschijnlijk wel iets tegen...

      Verwijderen
    2. vlieg + uit vind ik al best geslaagd. Moest je ook iets vinden in de aard van grap + jas dan mag je nog een paar maken

      Verwijderen
    3. Vlieg en uit heb ik al gevonden, grap ook, maar nog gene jas ;-)
      Heb je het liefst oldbrass of gunmetal oorhaakjes?

      Verwijderen
    4. Graag 2x oldbrass, dat zijn de bovenste hé?

      Verwijderen
    5. De bovenste 'hemel en sterren' zijn in gunmetal (lelijke naam maar mooie kleur)
      'Honing en koek' zijn in old brass.
      Mail je me met wat je graag wil? Liefs!

      Verwijderen
  6. Oh, zo cool zeg! Ik wil er graag, alleen moet ik eens nadenken over gepaste woordjes...

    BeantwoordenVerwijderen