maandag 12 mei 2014

Hang het aan de kapstok

Mijn jas,
die durft nogal eens over de leuning van een stoel te hangen.
Mijn oorbellen en kettingen daarentegen,
die hangen vanaf nu aan een kapstok !


Men neme twee oude houten kapstokjes,
ééntje met en ééntje zonder broekenbarreke.

Die met broekenstaafje verleng je desgewenst door er
twee lussen aan te bevestigen (hier restjes leder) en daarop een rond houten stokje te leggen.
(ge kunt zo een hele  oorbellenladder maken als ge goesting hebt)

Die zonder barreke gaat ge te lijf met spijkertjes en een hamer.
Uiteraard slaat ge die spijkerkes er niet helemaal door,
want dan wordt het moeilijk om uw kettingen eraan te hangen...

9 opmerkingen:

  1. Tof ideetje!
    Mijn kettingen hangen aan een gordijnstok achter de deur. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi! maar ik heb 1 kettingske en 6 ringen en ik draag gewoon alles haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk en slim idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie oplossing zeg. Zo raken je kettingen ook niet in de knoop. Dat gebeurt bij mij steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu versta ik waarom je jas op de leuning van de stoel beland... ;-) Leuk idee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zotte doos!
    Hoeveel kapstokken hangen er zo bij jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee voor mensen met veel sieraden!
    Nu nog iets verzinnen om je je jas een opruimplekje te geven :p

    BeantwoordenVerwijderen