dinsdag 25 maart 2014

Everything is going to be OK

De titel van deze post kwam postgewijs tot mij op een moment dat er op wonderbaarlijke wijze precies bij pastte !
Hij staat op een mooie kaart die Trui me stuurde bij de bij haar gewonnen give-away.
Ik weet het, het klinkt wat raar, 
maar dat kaartje deed me minstens evenveel plezier als de prachtige zakdoekdozenhoes.
De timing was gewoon perfect !
Dank je wel Trui xxx !!!



Voor de rest is het wel duidelijk dat pasen dichterbij komt zeker ?
De Stip en Haak konijnen paashaasjes blijven van de haaknaald rollen !
De drie kleintjes hebben een hol lijfje, er kan een chocolade-eitje in.
Ik zag ze hier, en paste ze aan aan de maat eitjes die we in huis hebben.

Ik post weinig berichtjes de laatste tijd,
dat komt omdat er duizend-en -één dingen geregeld moeten worden 
na het overlijden van mijn vader.
Pfft...
Allez, het lukt wel zenne, 
er zijn alleen plezantere zaken om te doen.

In ieder geval hangt er hier pal voor mijne neus :
EVERYTHING IS GOING TO BE OK !

10 opmerkingen:

  1. Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte en je paashaasjes zijn super tof! Lieve groet Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja alles komt goed maar het zal niet meevallen. Al dat geregel, er komt veel op je af (sprak zij uit ervaring). Gelukkig kun je ook je ei (lettelijk) kwijt in je haakwerkjes. Dat doe je goed! En die lieve Trui weet altijd de juiste snaar te raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh? En ik hoor dat zinnetje nu precies in een liedje op de radio.... heel apart!
    Heel veel sterkte met al dat nare geregel.
    Je paashazen-familie ziet er prachtig uit, Pasen is onmiskenbaar dichtbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps: ik hoor nu het liedje Jezus he knows me, van Phill Collins, mocht je je het afvragen ;-)

      Verwijderen
  4. Ik ben heel blij dat mijn kaartje en doos net op het juiste moment gekomen zijn, elke geluksmomentje kan een grote steun zijn, ik ben blij dat ik daar een beetje toe bijgedragen heb. Heel veel sterkte bij het regelen en verwerken ... je paashaasjes zijn heel tof, laat die haaknaald maar veel werken, is ook zo'n goede therapie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, dat geregel is er teveel aan, eh? Sta je er alleen voor of zijn jullie met meer thuis?

    Ruim maar goed op in het huis van je vader, dan vind je misschien nog veel meer van die kleurrijke lappen. :)

    Binnenkort als alles achter de rug is, wordt het meer dan twintig graden en dan komt alles meer dan goed.
    Ik ben al blij dat mijn vader niet in het najaar is gestorven met nog een koude winter erna. Nu kunnen we ons tenminste optrekken aan al dat nieuw leven, vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk komt alles goed! De konijntjesreeks vind ik superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad een fijn plaatje, bij mij hangt die tekst al geruime tijd boven mijn bureau en zorgt elke keer weer voor een extra sprankeltje vrolijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig aan doen hoor!
    Je konijntjes zijn echt schattig!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen