dinsdag 4 februari 2014

Paars roze grijs

Drie nieuwe repen dankzij Vee !!!!
En ik heb nog veel overschot, joepie!


Deze repen nog aan elkaar zetten en dan de lap aan de grotere lap naaien,
en het lapjeswerk zit erop.
Nu nog beslissen of ik er een fleece tegen zet,
of een lap katoen met quiltvulling ertussen en dan echt quilten?
Daar ga ik nog eens over nadenken...

Marte haar polsje is al veel beter.
Ze heeft het dan ook al 4 dagen héél véél rust gegund.
Willens nillens wel.
Het grutteke is ziekskes.
Koorts en een emmertje in de nabijheid nodig...
Gelukkig is het vandaag weer wat beter,
koorts weg, maar nog steeds quasi niets kunnen eten.
Salu, 'k ga haar nog wat vertroetelen !

13 opmerkingen:

  1. ocharme 't schaap!
    en die deken! tof zeg, ik herken wel wat stofkes, blij dat ze van pas komen, en zo in een klein lapje komen die soms beter uit...als ik het haken beu ben...quilten is wel tof, maar duurt lang, tenzij ge dat ook met de machine zou kunnen doen...ik denk dat ik voor de snelle fleece oplossing zou gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och je meisje, zo sneu!
    Wat lief van Vee zeg, je deken gaat vast heel mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och..wat sneu! Wens haar maar beterschap!

    Fijne avond

    groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, vandaar dat ze zo pips zag, ze had natuurlijk al wat onder de leden. Heel veel beterschap, verwen haar maar een beetje extra (niet te veel anders wil ze nooit meer van die griep af ;-) )
    Je deken schiet echt al op, het wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aww!! Poor little sweety!! Hope she will better sooner as possible! Your patch work is comming so cute!
    Warm hugs! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lappekes van Vee waren echt wat je nodig had. Het wordt een superdeken. Naai maar snel voort, dan kan Marteke eronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow, snel beter hoor lieve meid. En je deken Carla, dat komt kei goed hé. Blogland is een mooi en gul land hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap met je dochter.
    Je deken wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beterschap aan het meiske
    en je deken is een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi gedaan bent vandaag blogjes aan het bezoeken
    ziek geweest pc kapot en werken...ik doe veel op me mobiel

    .maar komt goed ik wil ook meer gaan haken
    en met de haaksters leuke dingen delen...doe je mee aan CAL ? op facebook...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk al die lapjes. Veel beterschap aan de dochter. Hier heeft de griep mijn zoon te pakken. Of is het andersom?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ochottekes toch , das niet tof! Die van mij is een week ziek moeten thuis blijven maar is nu weer springlevend en zo heb ik het veel liever. Je dekentje, tof en mooi. Persoonlijk zou ik niet gaan voor fleece, maar dat andere. Het is maar een gedacht want ik ken er namelijk niks van :-)

    BeantwoordenVerwijderen