dinsdag 11 februari 2014

Oproep voor Brigitte

Mannekes Vrouwkes !

Brigitte zoekt tegen den 22ste nog 26 volgers, om op 22/2 222 volgers te hebben.
Dus als ge haar nog niet volgt, doe dat dan nu als de gesmeerde bliksem.
(ge vraagt u daarna af waarom dat ge haar nog niet volgde, want dat is onbegrijpelijk !)

HIER is het te doen !

(allez, hop, 't moest al gebeurd zijn!)

En als ge chance hebt, wint ge nog iets keicools ook!
Bron foto : Home is where the dachshund is


Als je hieronder aangeeft dat je haar al volgde,
of dat je volger werd,
en als je mij ook volgt (op de 'oude' manier met de kleine fotookes liefst)
dan verloot ik onder de aanmelders na den 22ste ook iets.
Ik weet nog niet wat, ik ga bij de gelukkige op haar blog neuzen om iets uit te kiezen wat bij haar past.
PS : ik ken Brigitte niet persoonlijk, maar toch kan ik u garanderen dat ze een keitoffe is!
Dat straalt uit al haar maaksels en schrijfsels.
Maakt dus dat ge hier wegzijt en ga naar daar om u aan te melden!

13 opmerkingen:

  1. Ja zeg maar ik volg haar al lang.... en jou ook natuurlijk :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, fijne blogpost. ;-)
    Ik volgde haar al een tijdje en jou vanzelfsprekend ook...
    Haar foto's maken me altijd zo blij, zo kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben al een tijd 1 van de ik geloof nu 198 volgers, maar jou volg ik nog iets langer (ja, natuurlijk volg ik jou, anders had ik dit bericht nooit gelezen :-p )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ze ben al lang volger van haar en van u ook dus ik kan helaas niet meer bij het groepje nieuwe volgers gerekend worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Carla,

    Ik word zowaar geëmotioneerd van jouw sympathieke oproep. 't Is supermooi geformuleerd:
    "charmant maar toch met zekere dwang". Ben jij zo ook in het echte leven?

    Ook heel sjiek van jou dat je er een extra cadeautje aan toevoegt. Ik heb bijna tranen in mijn ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd toch, nu zit ik zelf met de krop in de keel, heel graag gedaan zenne !
      In het echte leven ben ik, denk ik toch, hetzelfde als virtueel, maar dan vééééééél rommeliger ! (Foto's kan je zo heerlijk afbakenen hé)
      Liefs!

      Verwijderen
  6. Dag Carla, Brigitte volg ik al een tijdje en ondertussen u ook. Altijd plezant om te lezen. ❤
    Mooi gebaar van u.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat lief van jou!! Ik volg jullie allebei natuurlijk al een héle tijd! En ben daar heel content mee ook :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga haar volgen, en blijf dit blog ook volgen uiteraard ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volgde Brigitte al lang maar door je oproep nu jou ook natuurlijk! Tof je oproep! Straks heb jij nog eerder 222 volgers! ;)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat lief om een oproep te doen voor Brigitte. Haar blog is zo mooi en kleurrijk. Ik volg haar al een tijdje.
    Ik ben nu ook volger van jou. Wil jij ook volger worden bij mij?;-) Ik heb er nog niet zo veel......
    Fijne dag!

    gr lisa www.lisamade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaha ik was 1 van de eerste volgers van brigitte, en ze maakt prachtige dingen ! vooral haar inrichting en kleurencombinatie is helemaal geweldig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor, ik volg haar al een tijdje ! En jou ook ! Hoe plezant is dat toch allemaal niet ! Ik hoop echt dat ze het haalt …

    BeantwoordenVerwijderen