zondag 9 februari 2014

Lentebollen

Neen, niet om in de grond te stoppen.
Geknutselde versiering.
Eind vorig jaar schreef Karenvandelaer een DIY om kerstballen te maken.
Maar toen waren de omstandigheden niet optimaal om veel te knutselen...
Maar dat halen we nu ruimschoots in !
In plaats van kerstballen maakten Marte en ik elk een lentebol,
met terugkerend gevogelte.
Aanschouw Meneer Eend en Mevrouw Zwaan.
De doorschijnende bollen lagen hier al een tijdje rond te slingeren, 
het was suikerboontjesverpakking.
In de plaats van de "sneeuw" van Karen,
verknipten we playmais tot "water".





6 opmerkingen:

  1. Zoals beloofd, een persoonlijke BEDANKT voor je stem. Mijn zus en ik willen echt ontzettend graag winnen (wij winnen bijna nooit) En de nr 1 zit al aan 140 stemmen dus we hebben een inhaal nodig! :D Bedankt voor je lieve comment en dan nu...

    Wat een prachtige lentebollen. Ik vind ze erg mooi, vooral die zwaan! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk. En doeme toch, ik heb net zo'n drie bollen weg gedaan. Echt NET met de vuilkar mee deze week. Ik had ze aan u kunnen bezorgen. :-( toch heel mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen