dinsdag 18 februari 2014

Konijnen bij de bakker

Konijntje Pluis van Stip & Haak werd hier al vaker gecrosjteerd.
Het blijft een superpatroontje, je vindt het hier.
De doughnuts komen uit het boekje Yummie haken en dienen als naaldenkussentjes,
 voor naalden met een ronde (botte) punt zijn ze ideaal.

Volgens mij zijn de konijntjes voor hetzelfde doel te gebruiken,
maar dat gaan de gruttekes NOOIT goedkeuren, en gelijk hebben ze,
het zijn konijntjes, geen voodoovoorwerpen.
Voor de doughnuts vinden ze het geen probleem, daar bijt je in het echt ook in...
Logica zeker ?

8 opmerkingen:

  1. Uhmm.. ja hoor, klinkt heul logisch ;-)
    Maar even serieus : wat mooi gehaakt zeg. De donuts zien eruit om in te happen (de konijntjes niet, maar dat komt vast omdat ik vegetariër ben ;-)
    Groet, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat je nu meteen worteltjestaart moet bakken! :-)
    Ik zal ook nooit een speldenkussen in de vorm van een dier of mens als zodanig gebruiken hoor, dus ik snap jouw kids helemaal, ben het zelfs totaal met ze eens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi you bunny mummy,

    Heel schattig, die konijntjes.
    De gruttekes zullen ze zich wel snel toe-eigenen.

    A propos,
    je hoeft niet meer vol spanning mee te thrillen...
    mede dankzij jou:
    DOEL BEREIKT,
    mission accomplished!
    (voelt heel goed)

    Prettige avond,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oww dat is lang geleden dat ik dat woord nog gehoord heb: gecrosjteerd! Ik ben weer helemaal terug in mijn kindertijd, mijn grootmoeder zei dat ook altijd :-) Toffe konijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatjes die konijntjes! Spelden erin moet ik hier ook niet doen! De donuts zijn er lief ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dat konijn ook eens geprobeerd…tis een gedrocht geworden….hoe komt dat dat bij iedereen lukt en bij mij niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi... grappige konijntjes! En die donut ziet er lekker uit hoor!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen