vrijdag 14 februari 2014

Julietteke, zusje van Julia

Julietteke wenst jullie allemaal een fijne Valentijnsdag !
Zoals ik al eerder vertelde ben ik zot van Het muizenhuis.
Mijn nicht B. is er ook helemaal verliefd op.
Voor haar haakte ik een tijdje geleden Sam en Julia.
Toen wist ik al dat er ooit nog zo'n snoezig muizeke zou gemaakt worden voor mezelf.
Antoinette plaatste onlangs een bericht met een patroon voor een jurkje voor Julia.
Het geknipte moment dus om nog een muis te haken.
Julietteke , zusje van Julia zag het levenslicht.
Is ze niet schattig?
Het patroon voor de muisjes is hier te koop.
Het patroon voor dit jurkje is gratis.
De piepkleine knoopjes won ik bij Zjizjipke.
Ik heb veel goesting om een "echte" muizenkamer te maken...
Ik zie het al voor me, piepkleine kopkussenkes en lakentjes en natuurlijk een lappendekentje...
O O O, meneer CarlaK verklaart me zot ....

13 opmerkingen:

  1. Julietteke is superrrrrrrrrr schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh, zo schattig! Zowel het muisje als de ideeën in je hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooooi!!!! oh ja, piepklein huisje met muisjes. SUPER idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Julia!!
    Mijn kinderen zijn ook zo dol op het muizenhuis. Heb Sam en Julia dus ook hier in huis rondlopen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, heel schattig !
    Prettig weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het mooie aan Julietteke is haar heel eigenwijze gezichtsuitdrukking.
    En natuurlijk ook haar (in verhouding met de rest) helen dikken kop! Die maakt haar HELEMAAL af!

    Het muizenhuizeke: DOEN! Echt iets voor jou.

    En die wederhelften, die zullen nooit begrijpen wat/waarom wij de hele tijd frutselen.

    Prettige Valentijnsavond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een leukerdje is het geworden, leuke naam heb je bedacht :)
    Ja, een muizenkamer met alles erop en eraan , dat is leuk, ik (dag)droom daar ook wel eens over ;)
    Dankje voor je link naar mijn blog en webwinkel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw Julietteke blaast mij hier helemaal omver van schattigheid ! Niet te doen ! Zo'n snoesje ! Moet echt de max zijn, zo'n muizenkamer !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute mouse!!!Well done!
    i'm your new follower!
    Hugs from Greece!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. REALLY cute! Visiting from Annemarie's blog!

    Sheila

    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/02/knit-socks-on-straight-needles-and.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een muizenkamer zou supertof zijn ... ik kijk er al naar uit dus laat maar komen :-) Julietteke is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie, terwijl ik mijn andere reactie typ, aan de zijkant van je blog dit muisje staan, ook al zo'n schatje! En het leuke is dat ik het patroon al eens heb besteld bij Antoinette. Leuk restjes-project! ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen