zaterdag 1 februari 2014

Dierenliefde

Marte is zot van dieren.
Ze is ook zot van deze trui.
Want het is een vleermuistrui.
Met een vos erop.


Patroon : Fly away uit de Ottobre Design.
Stof : viscose plattricot van het stoffenspektakel
Vosje : strijkapplicatie uit den Action

Ze ziet wat pips want ze heeft een pijnlijk polsje.
Gevallen bij het schaatsen donderdag.
Vrijdagmorgen : pijn !!!
Huisarts -> ziekenhuis -> röntgenfoto -> oef !
Niets gebroken, gewoon flink gekneusd.
Lang leve de Paracetamol.

Deze trui was een tussendoornaaiseltje.
Nu ga ik weer verder met de lapjesdeken,
want het gebrek aan roze en paars is al van de baan!
Ik kreeg twee dikke omslagen proppesvol van Vee.
Vee van 'moeke Veerle maakt vanalles',
den blog die leest als een stand up comedian show.
Zonder zeveren, ge lacht u een kriek met haar onnavolgbare stijl!
Allen daarheen!
Dank u lieverd !

6 opmerkingen:

  1. Wat en leuke trui!
    Beterschap voor Marte! (ik ben wel stiekem een ietsie pietsie jaloers, omdat jullie hebben geschaatst ;-))
    Ik ben benieuwd hoe je deken uiteindelijk wordt, vast heel kleurrijk!

    Fijne avond
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like it! Well done! Have a lovely cozy weekend!! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief van Vee!!! en je dekentje kan verder gaan. Ook deze trui is geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap waarom Marte zot is van deze trui hij zal heerlijk zitten en dat vosje is echt heel cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supertrui voor een supermodel!

    Dat t voske zo klein staat beneden, is superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi! Ik hou ook van vleermuismouwen!

    BeantwoordenVerwijderen