zondag 12 januari 2014

Knutselen met kurken stoppen

Dinsdag mag ik bij Marte in de klas mee gaan knutselen met waardeloos materiaal.
We maakten alvast enkele proefmodelletjes met kurken, restjes vilt, stof, gekleurd papier, kleine spijkertjes, overschottekes allerhande dus.
Verder een lijmstift, een schaar en een zwarte stift.
Het klasbudget gaat in geen geval overschreden worden !
Kijk eens:
Tof hé ?
Meer foto's vind je hier. Klik door en laat een reactieke achter bij Marte,
dan hebt ge weer een goede daad gedaan, door een lief grutteke superblij te maken
(en mij dan ook !)
:-)

5 opmerkingen:

  1. Heel origineel, ik heb een reactie achtergelaten op het blogje van je dochter.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Karla,

    Ik heb zopas je dochter laten weten dat ze op mijn blog eens moet gaan kijken naar de papegaaien van Nicaragua. ze zijn perfect maakbaar in kurk.

    Marte heeft een hele leuke blog.Hoe kan heet ook anders met zo'n moeder?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, super leuk gedaan! Kunst met een grote "K"!

    BeantwoordenVerwijderen