dinsdag 28 januari 2014

De repen worden aan elkaar gezet

Repen van lapjes in min of meer dezelfde kleur.
Regenboogsgewijs* aan elkaar gezet
* rood - oranje - geel - groen - blauw - indigo - violet
De violette reep ligt ook al klaar, en die gaat gevolgd worden door een roze en een grijze.
Er is immers geen enkele wet die verbiedt dat ge niet meer kleuren moogt toevoegen aan de regenboog !
Daarna begin ik weer met rood.
Alle volgende repen zijn al genaaid, behalve de nieuwe paarse (violet) en roze, 
bij gebrek aan lapskes in die kleuren, maar dat komt mettertijd wel in orde.
Tot nu toe ben ik er al heel blij mee !

Herkennen jullie sommige lapjes?
 Ik weet van elk stukje van wie ik het kreeg of van welk naaiwerkje of kledingstuk het een overschotje of gerecupereerd stofje is, dat maakt het eens zo plezant !

14 opmerkingen:

  1. Oooh! Echt heel erg leuk! Een mooie regenboog wordt het zo! Ben benieuwd naar meer...
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frisse kleurtjes, mooie combinatie van de stofjes, het wordt heel mooi (dat is het al).
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Het lijkt mij een fijne bezigheid voor nu. Mooi ook dat het allemaal lapjes met een verhaal zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mankeer je nog? paars en roze ? mail je adres nog eens en ik stuur op wat ik vind,alle beetje helpen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie regenboog.
    Komen er ook wieltjes onder zoals bij die van Urté?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuk idee, die regenboog-volgorde! En ja, zitten er van mij tussen? Ik denk het wel! (ik herken een rokje van Dochter 2 :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nu ik het van kortbij bekijk: ik herken nog véél meer! Zo plezant :-)

      Verwijderen
    2. Goed gezien ! Het wordt een dekentje met een hoog Eva Maria gehalte :-) !

      Verwijderen
    3. Da's tof, fijn dat ze van pas komen!

      Verwijderen
  7. Oh wat leuk! Mooi gemaakt, Carla! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 't echt heel leuk, en ja hoor ik herken wel een lapje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. in een woord : WOW ! Ziet er al super uit - mooi gedaan hoor. Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen