zaterdag 4 januari 2014

2014 : start !

We zijn weeral vertrokken.
Het was een lastig jaareinde en het is een moeilijk begin.
Mijn pa ligt al enige tijd in het ziekenhuis en het gaat er niet zo goed mee...
Het is hier dus wat kalm op den blog.

Gelukkig waren en zijn er ook veel toffe en plezierige momenten,
zoals bijvoorbeeld Martekes verjaardag op 20/12.
Negen.
9.
Hoe kan dat nu? 
Nu al ??
Tijd vliegt dus echt hé !

Er vielen naast kerstkaartjes nog andere toffe enveloppen in de brievenbus :
Een toffe PIF van Sofie van De Libbrechts :


Een heel mooi wolf-stofje dat ik won bij Tryntsje van Handmade Handsome :


En een zalige swap van Emmel :



Mercie dames !

We gingen naar Aquatopia en kochten nieuwe (tweedehands) boeken.
Ik kreeg 'de naam van de wind' van Patrick Rothfuss onder de kerstboom, en las hem in twee dagen uit ! Dit boek was een gouden tip van meneer Heremans, de leraar Nederlands en geschiedenis van Zander. Het is een van de mooiste boeken die ik ooit las (en ik lees veel, heel veel!)!
Het volgende boek staat helemaal bovenaan mijn verlanglijst,
afgezonderd, op eenzame hoogte...
Ik ga hem volgende week kopen, want niettegenstaande ik doorgaans veel geduld heb,
MOET ik dat vervolg lezen, en liever vandaag nog dan morgen pas :-)

Voila, de spits is eraf, 
er zijn nog een aantal maakseltjes te tonen,
we zijn weeral vertrokken.

9 opmerkingen:

  1. Het beste met uw vader, en geen schade met de windhoos van gisteren ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig niet, het is gestopt aan de KV, da's op nog ne goeie steenworp afstand...

      Verwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met Marteke!
    Ik weet precies hoe je je voelt nu! Mijn opa lag ook al een tijdje in het ziekenhuis en is 28 dec overleden.
    Het voelt dan heel dubbel als iedereen je een gelukkig nieuwjaar wenst.
    Maar we gaan er het beste van maken in 2014!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel moed gewenst ivm de situatie met je vader. Wauw dat wolvenstofje is prachtig! Ben al tijdje op zoek naar een t-shirt met grote witte wolvenkop (ooit eens ergens gezien) maar geen succes! Dacht aan zelf maken maar nog geen geschikte stof gevonden!
    Ik hoop dat 2014 voor jullie alleen maar beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar Carla, en ik duim voor beterschap voor je vader. Danjewel voor de boekentip, meteen gepind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de boekentip, van harte gefeliciteerd aan Marteke, ik wens jullie een heel fijn, gezond en creatief 2014 en ik duim vooral voor beterschap voor je papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend van je vader! Heel veel beterschap!
    Wat een leuke foto van Marte trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen