maandag 11 november 2013

Het kaartenfabriekske draait op volle toeren !

Ik zei het al eerder,
het is verslavend !!!






Ellen van Vuuren, Martine en Karolien Lefever 
worden vriendelijk verzocht me hun adres door te mailen.
Ze wonnen respectievelijk de haan-, de hond- en de konijnbladwijzer.
Het lot heeft dat beslist.

Aangezien het bijna middag is, zal ik de tafel maar eens gaan dekken,
er zijn er hier die al zeggen dat ze honger hebben..
Maar eerst nog één toereke haken,
ééntje maar,
ok?

13 opmerkingen:

  1. Kaartenfabriekske! Ha, die is goed.

    Ze zijn allemaal goed gelukt
    maar ik heb toch een soft plaatske in mijn hart
    voor de stoere ridder op zijn paard.

    Good going girl!

    P.S. Hoe lang werk je per kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pfft, moeilijk in te schatten, ik doe elke stap apart voor een hele hoop,
      1. prenten uitknippen
      2. prenten op karton plakken
      3. gaatjes prikken (dat duurt eigenlijk lang, de meetlat ligt ernaast, want als het niet gelijkmatig is is het niet mooi)
      4. randje haken.
      Ik schat dat als alles apart en achter elkaar gebeurt dat je heel rap aan een uur zit.
      De bladwijzertjes zijn iets sneller omdat ze kleiner zijn.

      Verwijderen
  2. Leuk, ik ben bij de winnaars, ik mail je mijn adres door.
    Nog veel succes met het Kaartenfabriekske !
    Alvast bedankt, groetjes,
    Martine/Homemade and more

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je weer een leukies gemaakt zeg

    en een dikke feliesss aan de winnaars

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww de kaartenfabriek draait op en toppie. Alweer van die schoonheden!!!!

    Enne meiden gefeliciteeeeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haken, da's niet aan mij besteed, maar jij maakt van die kaartjes echt kunstwerken!
    echt mooi gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil binnenkort graag eens langskomen om wat kaartjes te komen kopen. Want ik koop ze liever bij jou dan in de supermarkt. Vanaf dit weekend terug wat rust hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn alweer zo prachtig!
    Wat jammer dat ik net je give-away gemist heb.
    Maar ik ben wel volger van Marte geworden. Wat een creabea is dat ook. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, super! Niet te geloven dat ik echt dat leuke konijntje gewonnen heb! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. thanx, superblij mee, en ik weet hoe verslavend het kan zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaja, haken... Het lijkt zo onschuldig maar het is oh zo verslavend! Ik ken het gevoel maar al te goed van nog één toertje haken. Of wacht nog eentje dan.. Nou dit is echt de laatste hoor... Haha, gelukkig zijn er ergere dingen om verslaafd aan te zijn en kun je hier ook nog mensen mee blij maken :)
    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zó leuk, wat een mooie plaatjes!! Ik ben er vorig jaar een tijd mee bezig geweest en vanmiddag wilde ik het weer eens oppakken. Ik moet twee kaartjes versturen en zo'n randje geeft het net even wat extra. Ik maak er vaak aan de bovenkant een koordje aan vast, zodat het opgehangen kan.

    BeantwoordenVerwijderen