vrijdag 29 november 2013

Het is zeker de maand van de kussens...

Want wat werd er gemaakt?
Jawel.
Weer kussentjes.
A la Eva Maria.
Want die vallen hier zo goed in de smaak,
dat ik nog een setje maakte voor in ons Ardennenhuisje.



Verder ben ik aan een kerstborduurselke begonnen,
en wil ik graag nog aan duizend - en - één handwerkjes en tekeningen en knutsels beginnen,
maar misschien beter eerst alle begonnen zaken afmaken...
Zoals daar zijn :
-sluitingen aanplakken (koudwatervrees - welke lijm???)
-de bloem op het kussen naaien (saai werkske)
-kaarten omhaken (eerst nog 5 miljoen gaatjes prikken, pffft)
- de rendierkopkerstbal afhaken ('k zit in de knoop met het gewei)
-...
Hup hup aan de slag !
:-)

8 opmerkingen:

  1. kussens heb je nooit genoeg, ik ben fan van de bovenste !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je dat kussen met de wilde dieren zelf geappliceerd? Of is dit een bestaand stofje? Waar heb je dat gevonden? Ik zoek nog een stofje voor een deken voor mijn metekindjeen dit lijkt me precies goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, mooi die kussentjes! En succes met alle onafgemaakte werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaja, alweer heel knap. Ik ken daar een stofke van hihi.
    Mak je gaatjes maar. en zeg mij eens wanneer het past dat ik kaartjes kom kopen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit geborduurd, maar het lijkt me wel erg leuk om een keer te proberen. Leuke kussentjes weer allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen