woensdag 20 november 2013

Gewonnen en gekregen !

Onlangs won ik een hele mooie superafgewerkte set bij De wereld van Sofie.
Mooi hé !

Deze foto plukte ik van haar blog,
want er is zo weinig licht dezer dagen,
dat ik mijn eigen foto's echt te slecht vond om te gebruiken.
Alleen het pennenzakje kreeg ik nog ietwat deftig op de gevoelige plaat.

Verder kreeg ik een verrassing van Claudia van wide-eyed-tree,
omdat ik haar een ritstasje toestuurde van eendjesstof die ze herkende uit haar kindertijd.
Niettegenstaande de donkere foto kan je toch duidelijk zien wat een talent ze in huis heeft!
Neem een kijkje op haar blog en in haar Dawanda winkel,
daar staan vééél beter foto's en nog veel meer moois!

Dikke dankjewel Sofie en Claudia !

Op maaksel gebied is er hier ook al het een en het ander gebeurd,
maar het zit verborgen in inpakpapier,
en zal pas kunnen getoond worden na de feestdagen...

O o o, ik kijk er al naar uit !

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er idd mooi uit en ga gelijk even op haar blog kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingentjes..ik heb niet zo iets gewonnen maar wil wel een kringetje haakers opbouwen zodat ik ook dingetjes can snailen en giveaways maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, als er zo'n leuke verassing op je mat ligt :))

    BeantwoordenVerwijderen