zondag 24 november 2013

Experimenteren = leren

Merci voor jullie tips van gisteren,
de tweede bakplaat voldoet al veel beter aan de platheidsvereisten.
 Kijk maar :







Wat hebben we (allez, ik dan toch) geleerd?
1. Grotere tekeningen maken (de vos is in't echt ongeveer zo groot als een 2 € munt)
2. Niet te donker inkleuren, dan wordt het te 'zwart' (het vogeltje met het hartje)
3. Potloodschetslijntjes lichter houden (nog zichtbaar bij mevrouw vos)
4. Mooier uitknippen (de dennenappeltjes zullen moeten bijgevijld worden)

Conclusie experiment 2 : geslaagd!
Opmerking : tijdrovend (vooral het tekenen vraagt tijd), verslavend
Vraag : weet er iemand hoe ik er het best brochespeldjes aan vastmaak? Lijmpistool?

7 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt,ik denk idd dat het wel lukt met een lijmpistool

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel knap!
    Wat een tekentalent. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mission accomplished.
    De muis vind ik het meest geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ziet dat er leuk uit zeg!! Mooie tekening ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keileuk!! Ik weet nog dat wij dat vroeger toen we klein waren ook weleens deden thuis. Waar is de tijd ;-)
    Ik zou ook lijmpistool denken. Of misschien nog E6000 lijm (= sieradenlijm) ??

    BeantwoordenVerwijderen