maandag 4 november 2013

Blink blink

Zie je me blinken?
Het zit namelijk zo, 
ik blink van contentement, want,....
Ik opende een DaWanda winkeltje,
met het gedacht,
het kost niets zolang ge niks verkocht hebt,
ik leer er weer wat mee bij over de werking van de computer
ik snuffel ondertussen rond in andere winkeltjes
en koop hier en daar iets tegen de feestdagen die met rasse schreden naderen...
Bovendien maak ik graag kaarten en bladwijzerkes,
zie maar wat er hier nog ligt te wachten....

Meneer CarlaK vond het bijzonder amusant...
Hij keek eens met een vrolijk-meewarende blik
en dacht er het zijne van.

Maar ....

Mijn eerste bladwijzer is verkocht via DaWanda !!!!
Ge kunt dus verstaan dat ik zit te blinken ;-)

En om die eerste verkoop te vieren, geef ik drie bladwijzertjes weg,
die mijn winkeltje (het heet -CarlaK-) ( ja nu verschiet ge he) niet haalden.
De hond wegens nogal aan de erg kleine kant
De haan wegens een onvolkomenheidje in de kaftfolie
en Het konijn wegens een vouw in het karton .
Is er eentje bij dat ge schoon vindt ?
Waag je kans!
Wees of wordt volger (liefst via het oude systeem, want via bloglovin blijf je anoniem voor mij),
en laat hieronder weten welke van de drie uw voorkeur wegdraagt.
Wie ook Maaksels van Marte volgt of gaat volgen gaat twee keer in de pot !
Meedoen kan tot en met zondag 10 november.
Maandag 11 november maak ik de winnaars bekend.
Succes!


23 opmerkingen:

  1. proficiat met je eerste verkoop! oh, ik vind ze allemaal leuk, maar misschien toch liefst de haan... die vind ik geweldig grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, en ik ben je dochter haar maaksels ook gaan volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertof! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe winkeltje.
    Voor die haan doe ik graag mee, heel plezant vind ik die.
    Ik lees dagelijks op de trein dus een bladwijzertje komt altijd van pas!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwwww ik dacht al wie zit daar zo te blinken hihihihi
    Helemaal toppie moppie en gefeliciteerd met de verkoop!!!!!!!!!

    Ik ben verliefd op het roze konijntje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, je eerste verkoop! Ik zou ook nogal staan springen hoor!! Ik ga voor het konijntje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha ik vind het al heel wat dat je het allemaal snapt daar dat is al een vette felies waard en nu dus een dubbele omdat je wat hebt verkocht...heerlijk zeg wat een oppepper is dat...ze zijn ook erg leuk'

    liefs jenneke... ik ga voor de hond... ik lees van de vouw en dan denk ik dat past wel bij me haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. awel Proficiat met die eerste verkoop!!! Ik vind de drie eigenlijk wel tof met een hele lichte voorkeur naar het konijn... maar ge mogt me verrassen (moest ik bij de gelukkigen zijn natuurlijk) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je eerste verkoop! Leuk seg! :-) Ik snap het wel, ik vind de bladwijzers namelijk heel leuk! Ik doe graag mee voor de haan. En ik volg nu ook de maaksels van Marte. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof je eigen winkeltje. Ben vanaf je de bladwijzer al maakte al fan van het konijntje.Daar ga ik voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd, trots ben je dan hey :-)
    tuurlijk doe ik graag mee, en mijn voorkeur gaat uit naar het haantje.
    ik zal een linkje plaatsen op mn blog.
    Succes :-) liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jippie, proficiat met CarlaK... haha, tof heeeee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh wacht, ja zeg, ik vind ze alle 3 leuk, al was het alleen al omdat je er veel werk aan hebt gehad. Bladwijzertjes nooit genoeg met die boekenmonsters hier.En je dochter.... ik dacht dat ik haar al volgde! tssss ff rechtgezet!

      Verwijderen
  12. Proficiat met de 1ste verkoop! Er zullen er nog veel volgen!
    Ik doe graag mee voor het hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je eerste verkoop!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je al iets verkocht hebt, ik doe graag mee.
    Ik vind ze alle 3 schoon, ik zal het blog van Marte ook volgen.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, proficiat! En veel succes hé! Mijn zoon maakte net zijn eigen bladwijzer (met het naaimachien dan nog wel!), maar ik kan er nog wel ééntje gebruiken. De haan vind ik het leukste!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super zeg, je eigen shop-je! Gefeliciteerd hoor! Ik ben fan van de haan, dus ik waag graag mijn kans voor één van mijn lezertjes hier thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dan zou ik ook blinken !! Succes ermee....en ik vind dat konijn wel tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee. Ik vind de haan wel tof. Ik ben al een trouwe volger. De maaksels van Marte volg ik vanaf nu ook. Nog veel succes met uw winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd!!! Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je zou voor minder blinken :-) Superleuk, proficiat hoor! Even bij dochter gaan piepen, heeft het van geen vreemde precies :-) En ook gaan volgen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen