zaterdag 9 november 2013

Bladwijzertjes 'op bestelling'

Twee beginnende lezertjes vroegen me of ik ook bladwijzertjes voor hun kon maken.
Natuurlijk !
De juffrouw wou fuchsia met felgroen en Pooh beer,
De jongeman wou blauw en rood en Lego.

S. en T. , ze zijn onderweg !
Goed oefenen, dan lezen jullie binnenkort evengoed als Zander, Jannes en Marte !

Nog een paar zegswijzen die vroeger in mijn kamer te vinden waren:
"Lekker lui liggen lezen"
en
"Met een boek in bed reis je sneller dan per Jumbojet"

Als de leesmicrobe je eenmaal te pakken heeft,
hoef je je nooit meer te vervelen!

Dat geldt ook voor de haakmicrobe...
en ik kan weer efkens verder haken, kijk maar :
De schuif is weer gevuld!


7 opmerkingen:

  1. heerlijk al die bollekes zo te zien

    en 2 kids blij gemaakt met deze leuke boekenleggers

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wolletjesschuif. Tof dat je de lezertjes blij kon maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie boekenleggers!
    Veel plezier met de bolletjes garen en een fijn weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Meneer CarlaK oefende al wat voor zijn figuurlijke rol als Sinterklaas.... :-)
      Lief hé !

      Verwijderen
  5. Dat is een zeer fijne verzameling bolletjes wol! Volgens mij weet ik al wat je dit weekend gaat doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zo veel leuke kleurtjes, die wolletjes :-) en wat mooi die bladwijzers!

    BeantwoordenVerwijderen