maandag 18 november 2013

Alweer kaarten, een doos en een breiselke

Tja...
Aangezien meneer CarlaK mij onlangs verblijdde met een grote doos haakgaren,
blijf ik gezwind kaarten en bladwijzertjes maken.



Dan kan ik ook verder winkeltje spelen op daWanda.
(wie me een plezierke wil doen kan mijn winkeltje als favoriet aanklikken,
 dat kost niks maar is van onschatbare waarde voor mijn 'self esteem')
Om alle kaartjes wat proper bijeen te houden, werd de doos van den I-pad beplakt.


Als ik zere vingers krijg van al dat gehaak, wissel ik eens af met een breiselke.

Ik kreeg van een tante van meneer CarlaK wat bollekes knalroze mohair, 
ideaal voor wat geriefkes voor Martekes pop.
Ze is een goede poppenmoeder, 
ze geeft haar 'dochtertje' Lowikje elke morgen gevoed en fris en proper af aan de crèche (ik dus).
Ik ga dus voor Lowikje (een baby born pop) wat kleertjes maken en die ook onder de kerstboom leggen, met "Lowikje" op het labelke... 
Voor Zander en Jannes zit er ook nog een geheim maaksel aan te komen...
Maar die gruttekes lezen mee, dus ik verklap het lekker toch niet !
;-)

12 opmerkingen:

  1. Wow ik vind die kaarten super.Het brengt mij op ideeën ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes en opbergdoos, uw bladwijzer heb ik ontvangen en doet al dienst.
    Ik doe u graag een plezierke om u als favoriet aan te klikken.
    Nog een fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productiviteit! Maar alles even mooi.
    Wat lief van je man dat hij haakgaren voor je meebrengt.
    En dat roze wolletje is ook heel schattig.
    Veel knutselplezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die door is sjiek gemaakt, doe eens open, hoeveel kaartjes zitten er al in?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent druk en leuk bezig meis!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die onderste bladwijzer is echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent weer erg creatief bezig hé. Ik kijk uit naar je volgende blogje. En...Ik heb stillaan wel tijd om eens kaartjes te komen kopen. Ik mail morgen of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig blogje, ik zag u via andere hakers...zal zeker bezoeken..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die laatste bladwijzer is erg mooi!
    En dat garen doet mij een beetje denken aan een suikerspin :) Fijn he, zo'n man die garen meeneemt. Ik heb er hier ook zo een :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zulke gezellige kaartjes, wat een mooie plaatjes gebruik je ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vwala si, je bent mijn favorietke nu op DaWanda ;-) Veel breiplezier, toffe crèchemadam ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen