dinsdag 8 oktober 2013

Ontwijkingsgedrag?

Ik ben bezig aan de tweede mouw van het breiwerk, 
het einde is in zicht....
Als deze mouw klaar is, alleen nog de halsboord en in elkaar zetten.
In plaats van het eindelijk eens af te maken,
moest ik toch nog eens ietske kunnen naaien.
Het werd een pennenzakske dat schoon bij de tekenmap past.
Is dat nu ontwijkingsgedrag?

Ondertussen zag ik popje tekenen, 
en verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht.
Kijk maar eens bij Maaksels van Marte,
vanwaar haalt dat grutteke de inspiratie?
:-)

6 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel op ontwijkingsgedrag ja hahahahaha maar dit is ook wel heeeeeeeeel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh mijn pennenzakje is mijn haakzakje dus ik "zie" je dagelijks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie pennenzak. Bedankt voor de bladwijzer. (ik betaal hem wel hoor. en bedankt voor de boekjes terug te bezorgen, maar ik miste ze nog niet. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gemaakt, knap hoor :-)
    en tja iets wat je graag doet kan ALTIJD tussendoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ofwel is het lekker-eens-iets-anders-gedrag, je kan niet alle dagen breien hé :-) Het is een heel schoontje trouwen

    BeantwoordenVerwijderen