vrijdag 18 oktober 2013

Deze week maakte ik ...

... zoals gewoonlijk eten en boterhammendozenvulling voor de gruttekes 
en onszelf maar dat bedoel ik natuurlijk niet.
... de toegekomen gewonnen give-away van Zjizjipke open, wat een feest ! 
Dank je wel Zjizjipke!
 ... een pennenzak voor meneer CarlaK, uit zijn eigen versleten broek (!)
 ... een ritszakje voor iemand die het niet gaat verwachten, maar die het stofje herkende uit haar kindertijd
 ... een foto van de binnenkant
...een hoop rommel en liters snot maar dat is hier irrelevant zeker ?
... een reisje naar Amsterdam , samen met nichtje B, om het echte muizenhuis te gaan bewonderen!
 (je bent fan of je bent fan hé)
Uiteraard bewonderden we ook de stad zelf.
We zaten urenlang op de trein, 
maar dat waren zo van die uren van het soort dat bliksemsnel voorbij gaat... :-)
... brokken met de auto (spiegel kapot)
'k Ben benieuwd wat volgende week gaat brengen...
alles is voor herhaling vatbaar, behalve het snot en de brokken.
Geniet van het weekend en het zonnetje!

11 opmerkingen:

  1. Owwwww dan ben je wel heeeeeeel dicht bij Moos in de buurt geweest hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maakte vooral van mijn oren......pffffff.....slecht voor mijn bloeddruk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die give away en de pennenzakjes ook !
    Wat leuk dat je zoveel plezier in mijn geboortestad hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat stofje uit de kindertijd is echt geweldig! Net op je blog terecht gekomen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als we zo gaan beginnen dan heb ik deze week ook massa's gemaakt. :)
    Ik heb zelfs een heel lang kapotte lamp weer gemaakt.

    A propos, de kardinaalsvogel op foto 1 is heel mooi. Hij behoort tot mijn lievelingsgepluimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke pennenzak en het muizenhuis gezien? tof zeg. je maakt ze zelf ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wel wel wel , meneer carlak zijn versleten broek doet nog dienst ; van recyclage gesproken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :) Thank you so much! I just wrote you an email!

    BeantwoordenVerwijderen