donderdag 19 september 2013

Piramideritszakje

Een tijdje geleden won ik een give-away bij Stikplezier.
Ik mocht zelf kiezen wat ik graag zou willen,
en vroeg Nancy of ze een piramideritstasje voor me wou maken.
Dat deed ze vlot en in een heel mooi stofke, kijk maar eens hier !
Ik kreeg er bovendien nog een superhandig klantenkaartportemonneeke bij.
Nancy bezorgde me ook de link naar een tutorial voor zo'n zakske,
 en met die erbij + het echte exemplaar ernaast om goed te kunnen kijken hoe dat dat nu ineen zit, 
is het eindelijk gelukt !
Ik weet het, het is belachelijk dat dat eerst 26 en een halve keer mislukte, 
want het is eigenlijk poepsimpel !
Het was een grote hulp om het echte zakje in 3D te kunnen bekijken tijdens het ineenzetten,
plots vielen alle puzzelstukjes op hun plaats !
Dus nog eens nen hele dikke mercie Nancy,
dank zij jou is hier weer een hinderniske overwonnen!

 Broederlijk naast elkaar,
Zander had het exemplaar van Nancy ingepikt,
Jannes wou er ook eentje; én hij wou ook iets in gitarenstof;
want z'n basgitaarlessen vallen héél goed in de smaak!
Twee vliegen in één klap dus !
Nu zijn er echt alleen nog snippers over van dat stofke (snik).

 Langs boven bekeken zie je de piramidevorm goed.

Oei, ze willen me precies iets duidelijk maken...
Ah ja, 'k moet nog wat verder breien :-)

13 opmerkingen:

  1. Leuk hé die tasjes. Veel breiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je er plezier aan beleefd en tof dat je nu ook zonder problemen een piramidetasje kan maken!
    (P.s. bedankt om me te vermelden.)
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, van zijlangs zijn het precies pijlen hè, haha! Hup, aan de brei! :-p

    Goed van je dat het gelukt is, het is echt heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ritszakje past perfect bij de muziektas van je zoon.
    Zal hij glunderen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zeg.. ik heb hier ook nog een redelijke lap van die gitarenstof liggen. maar wacht op inspiratie daarvoor hihi. je zakje is goed gelukt. geniet van de rustige brei uurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke zakjes!! Piramideritszakjes, ik had er nog nooit van gehoord... (leuk woord voor scrabble hihi).

    Hoe hoog zijn die zakjes en waar gebruik je ze voor?? Ga ik misschien ook eens een poging doen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn circa 8 cm, ideaal voor kleingeld (hier gebruiken de jongens ze voor plectrums).
      Als je klikt op de link bij Stikplezier kom je bij een hele goede tutorial. Succes!

      Verwijderen
  7. een hele toffe hertjesliefhebbende oudekazerige kippenfiletbezittende chipolataroepende zorgzame mamagarnaal .... je hebt me aan het blozen meis hihihihi (zoooo lief hahahahaha)

    Geweldige zakjes trouwens!

    Die van jou met mijn wonderschone hertjes daar zitten mijn haaknaalden in ... die gaat overal mee naar toe!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben superfan van dat gitarenstofje, maar de piramidenzakjes mogen er absoluut wezen. Allé hup, breien nu! :-)

    BeantwoordenVerwijderen