vrijdag 6 september 2013

Lange broek

Ik weet waarom het zonneke zo goed haar best doet !
Toen ik in het voorjaar aan de blote-benen-rokjes en kleedjes werkte,7
 toen vertikte ze het om te schijnen. 
En nu schijnt ze vollen bak want ik maak een lange broek.
Dat moet eigenlijk zijn "ik maakTE een lange broek",
 maar laat de zon maar denken dat ik er nog aan bezig ben :-)
De Remainder uit Ottobre Design 4/2013 ziet er zo uit in geprint Nicky velours:

Ik maakte maat 158 in de breedte en 152 in de lengte, voor onze 8 jarige GROTE poppemie.
Ze gaat blij zijn dat ze klaar is!
Gisteren moest ze passen om de zoom af te spelden en de taille-elastiekomtrek te bepalen, 
toen was ze er al helemaal weg van, 
zelf naaien kan toch véél voldoening geven!
PS: deze Nicky velours kost slechts 5 € per meter in de webshop bij Bas Bastiaans.

8 opmerkingen:

  1. Wat een lekker stoffie ! Leuk hoor! Je hebt een flinke meid ja hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Als je acht bent durf je nog alles op vestimentair gebied hé...
      (ze gaat er van mij toch een effen truike moeten bij dragen, of haar juf heeft koppijn op 't einde van de schooldag)

      Verwijderen
  3. knap zeg, maar laat het zonnetje toch nog even schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een super vrolijke, grote-meiden broek! Heel leuk en goed te combineren met allerlei shirts.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik denk trouwens dat jouw kids nog heel veel lange broeken nodig gaan hebben, haha :-D

      Verwijderen
  5. Je meisje is zeker groot voor haar leeftijd zeg!
    Maar met zo'n mamma krijgt ze wel een leuke broek naar wens en op maat.
    En toffe Barbiekleertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, en ik ben echt fan van dat stofje! :)

    BeantwoordenVerwijderen