vrijdag 27 september 2013

Herfsttekening in opbouw

Mijn oudste grutteke tekent heel graag, mijn jongste ook.
Ze hebben dat van geen vreemden, ik deed en doe dat ook heel graag.
Gisteren op de terugweg van de gitaarles vroeg Zander waarom ik eigenlijk niet meer tekende.
Euhm... omdat ik nu meer naai en haak en brei? 
Maar je tekent toch nog altijd graag he mama?
Zeker jongen!
Om efkens af te wisselen met het breiwerk*, werden de kleurpotloden weer opgediept.
Deze herfstige tekening werd pakweg 3 herfsten geleden begonnen.
Tijd om eraan verder te werken !

 Kleurpotlood, viltstift en goud- en zilverstift.
Het is nog in opbouw hé, dat geel trekt nog op niks...
en er is nog veel plaats op mijn blad.

* Stand breiwerk : achterpand is klaar, voorpanden zijn klaar, eerste mouw is opgezet.
Het gaat vooruit, het gaat vooruit, het gaat verbazend TRAAG vooruit.
(op het muziekske van de Raymond)
;-)

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tekening! Echt mooi, kan zo een kaart worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, dat kan je ook nog ne keer! Schoon!!! Ik vind het nu al prachtig en het is nog niet eens klaar ...

    BeantwoordenVerwijderen