dinsdag 3 september 2013

De bestelling , tussenstand

Dat meisje van mij was zo slim om een 'bestelling' te plaatsen.
Aangezien de drie gruttekes hun broek en rok weer op de schoolbanken zitten te verslijten, zijn de dagen ineens zodanig rustig en leeg, dat er tijd is om te handwerken!
Er kunnen al enkele items van haar lijstje afgevinkt worden :-)
 Twee badpakken, waarvoor dank aan Angélique voor de patroontjes, één tutu (gedragen boven een badpakje), één lange broek en nog een truitje.
Er komen ook enkele items bij op het lijstje :
° een WIT of Lichtroze badpakje voor bij de tutu, zodat het een BALLETpak wordt,
°een andere lange broek, want deze is samen met het pulleke DUIDELIJK een pyama!
Al een chance dat dat Popje van mij eerst zo lief "dank u mama, je bent de beste moeder van de wereld" uitriep toen ze haar nieuwe Barbiekleertjes kreeg, vooraleer ze de lijst weer aanvulde :-)
Maar nu eerst wat verder weken aan Sam, de vriend van Julia, want de verjaardag van mijn nichtje B. nadert met rasse schreden...
De Sam in wording ...
Patroon (zeer gedetailleerd en verzorgd) te bestellen bij Antoinette.

Ondertussen blijkt er post van Hoemmelke niet tot bij mij geraakt te zijn...
Ik heb het sterke vermoeden dat er nog toffe brieven 'verdwenen' zijn...
Als er iemand mij iets gestuurd heeft waarvoor je nog geen dankwoordje teruggezien hebt hier op de blog of in de mail, wil je mij daar dan van op de hoogte brengen?
Ik peins dat ik de problemenmelder opBpost.be binnenkort eens vol ga typen se, de schurken !
Officiële post en rekeningen verdwijnen nooit, maar mooie brieven.....
PS : ik wil hier geen enkele postbode of postbeambte ambetant maken hé, 
er zijn er enkelen van op onze tour die zowaar een standbeeld verdienen, altijd correcte bezorgingen en altijd vriendelijk, weer of geen weer !

8 opmerkingen:

  1. Ow, wat heb je de kleertjes mooi gemaakt zeg!
    Haha, die dame van jou weet wel wat ze wil :-)

    Wat een mooi wolletje gebruik je voor Sam, helemaal echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt, wat een priegel werk is dat. Maar wel heel leuk dat je dat maakt voor die dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah Bpost ... ze zijn zo goed in hun werk ... post kwijt raken!!!

    Sam heeft alvast een leuk kontje :D die gaat schattig worden ... enneuh, die klaadjes van die poppen moet ik niet aan Payal laten zien want dan krijg ik ook zo een bestelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig hé, als ze naar school zijn....nee...nu is het voor mij ook niet meer van datte, maar toen ik halftijds werkte....ik genoooooot ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaahhh wat leuk. Ik zal straks ook wel in de barbie kleertjes zitten hihi.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo schattig die kleertjes voor de popjes. hou dat badpakpatroontje maar goed bij voor mij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat een prachtige garderobe geworden meis! Knap hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleding heb je gemaakt en ook het muisje ziet er al veelbelovend uit. Och het is toch vreselijk met de post de laatste tijd. Ook hier in Nederland raakt zo verschrikkelijk veel zoek de laatste tijd. Nu ik zo met Tante Jannie's Postkamer bezig ben valt het me helemaal al op. Ik heb gisteren een klacht ingediend bij PostNL. Ben heel benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen