vrijdag 23 augustus 2013

Meer bladwijzers

Tja, deze waren zo plezant om te maken, en toen liet ik me wat gaan...

De eenden, illustrator onbekend

De eekhoorns, links door Jo Brown, rechts onbekend

De konijnen, links Jo Brown, rechts Anita Jeram

De hond, Jo Brown

De bloemetjes, onbekend

De haan, onbekend
En ik heb nog véééééél prentjes ......
Voor alle duidelijkheid, de prentjes komen uit afgeschreven boekjes, niet meer te lezen wegens ontbrekende bladzijden, teveel kribbel krabbel, of, wat betreft de leren-lezen-boekjes : spelling die niet meer aan de orde is.
In vele van die 'oude' leesboekjes staan schitterende tekeningen, helaas steevast zonder vermelding van auteur laat staan illustrator.
Ik hou van boeken hé, ik zal nooit een nog goed bruikbaar boek vermassacreren, erewoord !

PS : alle bladwijzers zijn 'recht', het was een bar slecht idee om ze te fotograferen op een gestipte ondergrond. (echt gemeten met de lat hé)

PSS : we zijn terug in de gedigitaliseerde wereld,
nu kan ik jullie blogs weer bezoeken, jeuj!!!!

23 opmerkingen:

  1. nog een vraagje, komen die in je maaksel winkeltje???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooh, ja dat zou kunnen, als er vraag naar is

      Verwijderen
    2. ja hoor, ik vind het eendje en de eekhoorn rechts wel leuk.

      Verwijderen
  2. Helemaal leuk !! Ik doe dat ook altijd hoor, boeken verknippen. Zalig! Ik heb net weer heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel labels gemaakt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou héél graag een eendenwijzer kopen!!! Kan dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. stuur me een mailtje, dan zie ik wat mogelijk is, liefs!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Prentjes op dik gekleurd papier plakken, dan overplakken met zelfklevend kaftpapier (lamineren is te hard)gaatjes prikken met prikpen en omhaken.
      Liefs!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de tips,ga ik zeker ook eens proberen

      Verwijderen
  5. Oh wat leuk! Die met die eendjes is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, dat is tof! Super om tussen mijn boek te leggen en met plezier weer open te slaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg schattig! Ik houd ook erg van boeken, prachtig dat je je oude boeken zo een 'tweede' leven geeft!
    groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. welkom terug in de bewoonde wereld , we hebben je gemist !!
    moekpoek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug! Wat een leuke bladwijzers heb je gemaakt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat zijn ze leuk en wat een werk moet er in dat omhaken zitten! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn ze leuk!!! 't zijn al supermooie prentjes maar met dat randje erom gehaakt zijn ze echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Boeken zijn te gek!
    Zelf moet ik nog altijd een zekere grens passeren om erin te knippen,
    maar het lukt me met de dag beter.

    Mooi, die randjeuhs.
    Het zit al in mijn achterhoofd sinds ik iets vergelijkbaars in kringloopgeluk heb gezien, alleen wist ik noit wat ervan te maken.
    Bu dus wel.

    De eekhoorns en de haan zijn naar mijn gevoelen het meest geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik vind ze zo leuk! Vooral die met de eekhoorntjes!

    BeantwoordenVerwijderen