vrijdag 30 augustus 2013

Julia

Kennen jullie Het Muizenhuis ?
Ik vind dat fantastisch, het summum van knutselplezier !
Echt, klik op de link, ge slaagt stijl achterover van verwondering!
Antoinette verzorgde een prachtig patroon om Sam en Julia te maken,
de opbrengst gaat naar een goed doel.
Mijn nichtje B. bracht mij op de hoogte van het bestaan van het boek Het Muizenhuis,
ze is er al even verzot op als ikzelf.
Dus dat patroontje werd besteld want ik ga die muizen haken voor B's verjaardag.
Het eerste muisje zag vandaag het levenlicht :
Julia !

O O O, als ik daar maar afscheid van ga kunnen nemen...
Nu Sam nog maken.
En dan nog een Julia.
En nog een Sam.
Dan hebben we ze alletwee allebei.
Dan kunnen we ze laten corresponderen met elkaar,
met minibrievekes in mini-enveloppekes....
(We zijn ertoe in staat !)


14 opmerkingen:

  1. Ohhh ja dat is zo leuk! Maar ja... ik heb geen kinderen dus dan is het toch een beetje vreemd om zo'n poppenhuis te maken en in je huis neer te zetten ;)Maar ik zou het zo doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, leeftijd is irrelevant hoor!
      Mijn 'nichtje' B is 40+ :-)

      Verwijderen
  2. Wat een schatje. Dat wordt een hele leuke familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattie !!! Daar komt vast een hele muizenfamilie van !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat schattig! Ik hoop dat die twee maar veeeeeeeeel kindertjes mogen krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh wat een snoesje!!!
    superleuke link trouwens, zal ik eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. ah, en ik ben nog vergeten te vragen onlangs of je nu zo'n boekenlegger wil verkopen?

      Verwijderen
  7. Hoi Karla, ik kom toevallig op je blog en zie "je Julia".
    Wat heb je haar leuk gemaakt :)
    Jahá, correspondentie zullen ze zeker leuk vinden :D :D
    Nee, dit is zeker niet alleen voor kinderen, mijn boek en muisjes staan leuk op m'n buro en stelen daar de show, dus geschikt van 0 tot 100+
    Mag ik een van je foto's gebruiken voor op mijn blog ?
    En...........ik ga natuurlijk volger van jouw blog worden ;)
    Liefs, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soooo gorgeous! I love yoour sweet mouse!Thanks for sharing!
    Have a fabulous weekend!
    Hugs and love from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow... zo superlief en supermooi!
    Ik las al eerder over het 'muizenhuis'... ja Poekie, onze gebreide huiskat, heeft het boek op zijn verlanglijstje staan! :)

    Groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook fan, een boek voor grote mensen die het kind nooit verliezen.
    Je raakt er niet op uitgekeken!
    Super lieve Julia. Knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen