dinsdag 27 augustus 2013

Home Sweet Home : Letterbak

OOOOOOOOOO
Ik kocht een letterbak bij Karmijn & Kobalt.(schone naam hé)
Ik zag hem eerst in 'onopgekuiste' staat,
 en vond het het ideale gerief om kleine naaispulletjes in op te bergen 
onder handbereik bij het stikmaschien.
Ik liet hem wit schilderen met een randje grijs.
Daphne, de drijvende kracht achter Karmijn & Kobalt,
heeft de bak zo schitterend opgeknapt dat hij misschien toch nog van bestemming veranderd.
Om er mooie dingetjes in te laten pronken.
Maar nu toch nog efkes gebruiken waarvoor ik hem kocht, zo handig!!!!


Gelieve me nu te excuseren,
ik ga wat geriefkes in vakskes steken.



11 opmerkingen:

  1. Wow wat een plaatje om naar te kijken meis!

    Veel plezier met de geriefkes in de vakskes te doen. Dat alleen is al een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een plaatje om naar te kijken meis!

    Veel plezier met de geriefkes in de vakskes te doen. Dat alleen is al een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je lekker veel in kwijt. Staat super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig! Nooit aan gedacht om een letterbak als een soort open kastje voor naaigerei te gebruiken.. Slim zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, ik heb nog altijd spijt dat ik mijn letterbak van vroeger heb weggedaan. Ik hoop er nog altijd eentje te vinden bij de kringloop (geen idee overigens waar ik dat ding moet neerzetten/ophangen). Echt tof hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Letterbakken blijven leuk! Mooi hoor... Hier liggen er nog 2 te wachten op een laagje verf en vulling...
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi. Wat een super goed idee!
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Orde en structuur ... daar houden we van! Schoon, dat wit met grijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, wat mooi zeg.
    Stop die vakskes maar lekker vol. Het staat echt knap daar achter je machientje. Je zal er veel geniet van hebben. Net zoals de jongens van de fiets. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, die is lekker super groot. En handig zo bij de naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen