woensdag 28 augustus 2013

Bestelling :-)

Er was hier een klein meisje heel hard in haar nopjes met de Barbiekleertjes,
maar de Barbieskleerkast moet toch nog wat worden aangevuld blijkbaar.
Ik vond namelijk een bestelling op mijn werktafel :

'k Had ondertussen nog een feestelijk wit jurkje genaaid,
 met bretellekes en een haarlint van suikerbonenverpakking.
Plus een pulleke in tricot met een bloemmeke van een oude bh.
Alles weer met behulp van deze tutorials. (helemaal naar beneden scrollen, daar staan ze).
Op mijn zoektocht naar meer patroontjes (de bestelling is immers behoorlijk gedetailleerd)
kwam ik deze prachtsite tegen : sticka till Barbie.
Fantastisch ! 
Ik ga nog weten wat doen....
:-)


9 opmerkingen:

  1. Een patroon van een badpak kan ik eventueel wel voor je scannen...

    Dit ziet er al allemaal prachtig uit; als je alles zo mooi blijft maken, weet ik wel zeker dat er nog veel meer bestellingen op je werktafel belanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de eigenaresse van de barbies weet goed wat ze wil :-) Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik geef Marte groot gelijk! Het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha geweldig ! En dan ook alles in meervoud :-)
    Dat Sticka had ik ook al eens gevonden, super patroontjes. Maar mijn meisje speelt niet meer met barbies...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig, datverlanglijstje
    Maar is dat geen enorm prutswerk jong !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha heerlijk zulke lijstjes! Die maakte ik vroeger ook voor mijn moeder. Helaas gaf zij er iets minder vaak gehoor aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super zeg. die gaat eennhele kleerkast vol krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah wat schattig! een bestellijstje!!! ik vind barbiekleedjes zo'n gepriegel hé! Misschien met mijn nieuwe machine dat ik me er eens aan kan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen