vrijdag 26 juli 2013

Lezen & haken

Twee favoriete bezigheden !
Dus die samenbrengen is dubbel plezant :-)

Een tijdje geleden werd ik verliefd op deze twee supermooie bladwijzers.
Een Etsy aankoopje bij Maddy, en twee dagen later lagen ze al in mijn brievenbus.

Paperclip/bookmark zeepaardjes aqua 

Nog een tijdje later kwam ik een doosje grote paperclips tegen....
en ging ik aan de slag, met deze als resultaat :


Lang niet zo verfijnd als die van Maddy,
maar zeker bruikbaar!
Merciekes voor de inspiratie Maddy!
(I hope you don't mind...)
 Klik door naar haar blog en haar Etsy winkeltje , echt de moeite waard!

7 opmerkingen:

  1. Die van jou vind ik ook ontzettend leuk. Heb om die reden ook grote paperclips gehaald, als ik jouw resultaat zie krijg ik er ook zin in. Leuk als cadeautje! groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan!

    Vooral de paddestoel oogt erg sympathiek.
    En nu maar lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Zowel die van Maddy als die je zelf gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé de jouwe zijn toch ook heel erg leuk hoor! Lezen en haken ... toevallig ook 2 van mijn favoriete bezigheden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I don't mind hoor:-)) Ik vind het leuk als ik je heb kunnen inspireren en de jouwe zijn ook superieur hoor !! Bedankt voor de doorverwijzing, lief van je!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb met een swap ook twee van die mooie paperclips gekregen van Maddy. Leuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik de jouwe even leuk geworden hoor. schattig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen