maandag 3 juni 2013

Zomeraccessoire

Ik heb een nieuw zomeraccessoire.
Een lekkere warme lange oneindige sjaal, ofte infinity cowl.
Hier vind je een superduidelijke uitleg video.



Ik dacht totaal verkeerdelijk dat mijn kleerkast klaar was voor de zomer.
Niet dus.
'k Ga me nog wat sjaals bijmaken.
En als ik nog eens ga shoppen zal ik zoeken naar truien, golfkes en lange broeken.
De goede verstaander heeft ondertussen begrepen dat ik het ***weer echt beu ben.
Sorry voor 't gezaag, 'k moest het effe kwijt.
;-)



9 opmerkingen:

  1. Durf het maar te zeggen... STRONTWEER! Ik kijk uit naar vrijdag. Ze geven dan 24 graden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zaag gerust maar even door over het weer hoor. Het is namelijk om te janken hier! Maar het moet toch ooit wel echt lente / zomer worden?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop dat ik geen sjaal nodig heb in de zomer hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk hoop ik dat je de sjaal niet nodig zult hebben, maar hij is wel erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie sjaal! En idd, hier liggen de sjaals ook nog niet opgeborgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sjaal! Handig zo'n model ;)
    Ik heb net even het filmpje gekeken en ik weet niet of jij het precies zoals op het filmpje doet, maar het kan zelfs nog makkelijker! Ik weet niet of ik het duidelijk uit kan leggen, maar ik zal een poging wagen.
    Als je de sjaal al als een tunnel genaaid hebt, moet je hem niet helemaal binnenstebuiten keren. Je keert hem slechts half waarbij je er voor zorgt dat beide uiteinden van de sjaal in elkaar liggen, waarbij je dus de 'foute' kant aan de buitenkant hebt. Dan de tunnel over de naaimachineplank leggen en doorstikken, waarbij je een keergat over laat om de sjaal te keren. Voordeel van deze methode is dat het makkelijker te naaien is en je keergat is uiteindelijk kleiner wat betekend dat je minder met de hand hoeft dicht te naaien (yay!).
    Mocht het niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag. Ik heb hier nog een stofje liggen waarvan ik een sjaal wil maken, dus dan kan ik eventueel wel een foto maken als ik bezig ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOOh ja, dat klinkt logisch ! Dank je wel voor de tip!

      Verwijderen
  7. ik vroeg mijzelf ook al af of ik niet ber leer breien en mij een warma vest maak. tsssss, 't is koud. :-( mooi sjaal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi, die sjaal! Ondertussen is het gelukkig al lekker warm :-)

    BeantwoordenVerwijderen