maandag 24 juni 2013

Winnaar hertjes pennenzak




Hetgeen ik nu ga verkondigen klinkt ongelofelijk, maar 't is toch waar!
Random.org heeft met inzicht, humor en gezond verstand beslist dat de hertjespennenzak gewonnen werd door :
MOOS !
Van zodra zij deelnam, en anderen voor haar deelnamen,
hoopte ik dat hij naar Moos zou gaan...
Maar , eerlijk is eerlijk, iedereen had evenveel kans.
Random.org houdt geen rekening met voorkeurtjes, wensen, hoop en soortgelijken.
Da's maar een gewoon computerprogramma.
En toch,
vanaf vandaag bekijk ik het met andere ogen !
Moos, mail je je adres door ?

 

9 opmerkingen:

  1. Random Org wist dat ik een kleine (ahummmm) hertjes verslaving heb hihihihihi

    Moos doet nu eerst even een vreugdedans door de huiskamer en gaat je dan even mailen hahahahahaha

    Zo leukkkkkk :-)
    Dank je wel moppie!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippiie !!! Komt zo fijn terecht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha er had geen meer terechte winnares kunnen zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha die organizer wist het gewoon, moos is een bofferd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms moeten dingen gewoon zo zijn! Gefeliciteerd Moos! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoera, voor Moos, zie hoe alles te beinvloeden is als je maar positief denkt, !!!!
    Gefeliciteerd en jij bedankt voor de leuke weggever!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carla , jij hebt gewonnen bij mijn he ... een UIltjs , je mag je adres en zo door sturen naar biefrul@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha...jaaa geweldig! Hij is precies op de juiste plek (niet dat ik hem iemand anders niet gegunt had hoor:-) maar Moos en hertjes...tja...dat hoort gewoon bij elkaar, vind Random org. dus ook! Bedankt voor je leuke Give Away Carla!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen