vrijdag 14 juni 2013

Twee pennenzakken

Kijkt nekeer hier :

Er rolden nog twee exemplaren vanonder de naald.
Neen, die van de hertjes is niet dezelfde als die andere van de hertjes, 
druk maar op de link en zoek de verschillen ;-)
De opmerkzame lezer heeft gezien dat ik het nu kan met tabjes !
De kritische lezer heeft opgemerkt dat het redelijk onnozel is om met twee bijna identieke pennenzakjes te werken, dat creëert * alleen maar verwarring.

Vandaar : een give-away !
De hertjespennenzak kan de jouwe worden,
als ge wat geluk hebt,
als ge volger bent of wordt,
en als ge hier een reactie achterlaat,
zou hij misschien in de loop der dagen in uw brievenbus terecht kunnen komen.
Meedoen kan tot en met 23 juni 2013.
Succes!

* Dit is correct gespeld, ik weet het zeker.
De gruttekes hebben alledrie toetsen of examens.
Bij de middelste zit er zo'n tenenkrullend woordpakket tussen over wanneer je al dan niet een e met of zonder puntjes op dient te gebruiken.
Ik leer bij, ik leer bij !!!


25 opmerkingen:

  1. Zo leuk! Ik weet er hier eentje rondlopen die heel gelukkig zou zijn met zo'n hertjespennenzak om haar nieuwe stiften in te steken. Ik waag dus graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awel ik dacht nog, zoveel pennenzakken....hoeveel pennen heb jij...maar nu hebben wij geluk en kunnen ene winnen!! Ik heb alvast heel veel potloden die onderdak zoeken:-) en een echte 'carlak' wie wil dat niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoho! Wat zijn ze weer leuk geworden. Ik waag maar al te graag een kansje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ja ik doe graag mee voor die toffe pennenzak!
    En volhouden hee met die toetsen van de kids!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat geweldig !! Mócht ik 'm winnen, dan schenk ik 'm aan Moos. Mag dat ? Als er een van hertjes houdt is zij het wel en in die pennenzak kan ze dan fijn nóg meer hertjes verzamelen, hertjespotloden, hertjesplaatjes, hertjes-van-alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en toi toi toi met de toetsen/examens van de kids. Hier ook allebei veel toetsen maar ik weiger om me er nog druk om te maken (probeer ik)

      Verwijderen
  6. Moos hier .... die hoorde het woord hertjes vallen ..... en nu stuitert ze op en neer en roept de gehele dag "ik doe meeeeee" hihihihi

    Hertjes Hertjes Hertjes .... zou je denken dat ik van HERTJES hou hahaha

    Heeeel veeeeel succes voor je gruttekes meis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist het, ik dacht al Moos gaat uit haar dak ...LOL!!

      Verwijderen
  7. die volgelingen gaan helemaal uit de bol voor de hertjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow Wow!! Wat een geweldige pennenzak!! Ik ben dol op hertjes! Mijn vriendin spaart voor mij ook herten en het zou super zijn als wij op school samen van dit etui kunnen genieten! Ik doe dus heel graag mee!!

    Fijn weekend en veel succes voor je kids!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verschrikkelijk leuke etui. Mijn oudste dochter is helemaal into paars dus die zou er ontzettend blij van worden! Dus ik waag graag een kansje, volger ben ik al..
    Alle drie de kids toetsen, dat zal wel wat druk geven in huis. Mijn oudste doet alleen deze week Cito-toetsen.. ach wat een stress!
    Veel liefs Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het eerste wat in mij opkwam toen ik dat etui zag was ook "ooo dat is écht iets voor Moos"! Die is gewoon helemaal leip van hertjes, dus mocht ik hem winnen, schenk ik hem eveneens aan Moos!!:-)) Hij is errug leuk! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog! Succes voor de kids!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Ik realiseer me hoe jij je nu zit af te vragen: doet ze nou wel of niet mee?
      Nou, nee, ik laat mijn kans verdelen over de dames die wel meedoen, simpelweg omdat ik geen etui nodig heb, maar ik vind ze wel heel erg knap gemaakt!

      Verwijderen
  12. Oooh, ik doe graag mee! Ik ben helemaal wild van de pennenzak! Met 2 jongens in huis, mag ik nooit meisjesstofjes kopen, deze is daarom heel erg geschikt voor mij! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zijn heel erg leuk. denk er zelf ook aan, maar 't komt er niet van hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie pennenzakken! ik doe ook graag mee...
    veel succes voor de kids met de examens, hier van hetzelfde laken een broek, al zit ik aan de andere kant als 'toetsenopsteller', soms heb ik toch echt compassie met de kinderen zunne...

    madebyelke.blogspot.com

    (en natuurlijk wordt ik volger!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb bij u al eens gewonnen, maarik waag toch nog mijn kans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n toffe pennenzak zou ik graag winnen. Bij deze waag ik dus mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die hertjes pennenzak is gaaf daar wil ik wel kans op maken.
    Alleen als die heel toevallig in mijn brievenbus beland ga ik dieniet voor pennen gebruiken maar voor mijn haaknaalden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een mooie pennenzak. Ik doe graag mee. Moest ik winnen zou ik hem eens grondig bestuderen, want dat met die tabjes, lukt nog niet zo denderend bij mij...
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi!! En als fervent teken-liefhebster kan een mooie pennenzak natuurlijk niet ontbreken. Oke, ik heb al wel een heel grote pennenzak maar ook zoooooveel potloden en stiften dat ik er nog wel 3 pennenzakken mee zou kunnen vullen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik waag graag een kansje! Toevallig is mijn haaknaaldenpennenzak ook echt aan vervanging toe... en deze is wel superdesuper mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jaaaaaaa, ik doe graag mee! Ik vind je hertjes etuitje helemaal geweldig en mijn haaknaalden zijn dringend toe aan een nieuw onderkomen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hertjes en paars, dat is een combinatie waar hier voor gevochten gaat worden...
    De dochters hebben echter al hun eigen pennenzak (http://www.neven-jansen.be/mama/2013/1/15/pennenzakken.html), maar voor mezelf heb ik er nog geen gemaakt en gaat hopelijk ook niet nodig zijn (als ik dit prachtexemplaar win).

    BeantwoordenVerwijderen